09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 5 مرداد 1396 در ساعت 18 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چاپی یک محصول جدید و پرفروش در بازار است که به تازگی فروش آن در بازار رونق گرفته است. افرادی که کار چاپ طرح بر روی پارچه یا لباس انجام می داده اند، اکنون با دستگاه های با قدرت بیشتر می توانند عملیات چاپ را بر روی تابلو فرش ماشینی انجام داده و محصولات جدیدی را در شهر محل زندگی خود عرضه نموده و فروش خوبی کسب کنند.

نحوه تولید تابلو فرش چاپی

فرش خام سفیدی که به صورت رولی در کنار فضای خالی فرش 9 متری در کارخانه های فرش بافت می شود، طبق سفارش خریداران در سایز های مختلف برش داده شده و ریشه و زیگزاگ می شود. محصولی که در این حالت به دست آمده یک تابلو فرش سفید خام است که آماده عملیات چاپ می باشد، در این مرحله با استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن حرارتی انجام می شود و طرح سفارشی که می تواند یک عکس شخصی و یا منظره و آیه باشد بر روی تابلو فرش چاپ می شود. افرادی که کار چاپ بر روی تابلو فرش را به صورت حرفه ای تر انجام می دهند. عملیات چاپ را هم در رو و هم در پشت تابلو فرش انجام می دهند تا محصول نهایی ظاهری کاملا مشابه تابلو فرش ماشینی بافتی داشته باشد و سفید عمق نخ ها دیده نشود. هرچه شانه و تراکم فرشی که برای چاپ انتخاب می شود بیشتر باشد، میزان جذب رنگ بیشتر بود و فواصل خالی حذف می شود امکان دیده شدن سفید ریشه نخ از بین می رود.

بهترین نوع تابلو فرش خام سفید برای چاپ

این مجموعه چند مدل فرش سفید خام برای چاپ به مشتریانش معرفی می کند که از نظر شان و تراکم و همچنین جنس الیاف با هم متفاوت هستند. دو نمونه از محصولات مجموعه از الیاف ابریشم مصنوعی هستند که به صورت 700 شانه با تراکم 3100 و همچنین 1000 شانه در تراکم 3000 می باشند، دو نمونه از محصولات پیشنهادی برای چاپ هم دارای الیاف اکریلیک هستند که یکی 1000 شانه تراکم 3000 و دیگری 1200 شانه با تراکم 3600 می باشد. بر اساس تست های انجام شده و خرید های مشتریان می توان گفت بهترین محصول مربوط به فرش های سفیدی است که دارای الیاف پلی استر یا همان ابریشم مصنوعی هستند، زیرا هم طول خاب کوتاه تری دارند و هم میزان جذب رنگ بالایی دارند. البته فرش اکریلیک قیمت ارزان تری داشته و همچنین در شانه و تراکم بالا به علت فشرده تر بودن کیفیت خوبی را حاصل می کند. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر