09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش و موکت تشریفاتی قرمز ساده و طرح دار را در کیفیت خوب و با بهترین رنگبندی در کاشان تولید نموده و در سطح کشور توزیع می نماییم.

فرش و موکت تشریفاتی مصرف زیادی در رستوران ها، هتل و تالار های لوکس و حتی در منازل دارند. این محصولات به شکل رول یا کناره بافت می شوند و دارای عرض های مختلف از نیم متر تا 3 متر می باشند و خریداران با توجه به فضایی که در اختیار دارند یکی از عرض ها را برای بافت انتخاب نموده و سفارش می دهند؛ البته عرض های 80 سانتی متر، 1 متر و 1.2 متر بیشترین میزان فروش را دارند و به همین دلیل این سایز ها معمولا موجود بوده و پس از سفارش مشتریان این سفارشات به سرعت در همان روز برایشان ارسال می گردد. طرح هایی که در برای تولید این فرش ها استفاده می شود معمولا رنگ قرمز ساده بوده که دارای یک حاشیه کرم یا طلایی می باشد. اما افرای که بخواهند ین محصول را در کیفیت و قیمت بالاتر تهیه نمایند می توانند نمونه های طرح دار در زمینه رنگ های مختلف نیز خریداری کنند.

انواع فرش و موکت تشریفاتی کاشان

فرش و موکت تشریفاتی از نظر کیفیت بافت، نوع الیاف و شانه و تراکمشان به چند دسته تقسیم می شوند. افرادی که به دنبال یک کفپوش تشیفاتی قرمز ارزان قیمت هستند که در یک فضای باز باید استفاده شود و معمولا پاخور زیاد داشته یا رفت آمد بر روی آن با کفش می باشد، معمولا ترجیح می دهند ارزان ترین نوع این محصول را تهیه نمایند، چون در هر صورت در چنین فضایی به سرعت خراب می شود و لازم است در فواصل زمانی مشخص تعویض شود پس تهیه نوع ارزان آن برایشان به صرفه تر خواهد بود، این دسته از افراد می توانند موکت فرش های تشریفاتی این مجموعه را که قیمت مناسبی دارند و کیفیتشان هم در حد متوسط است را انتخاب نمایند و پس از پند بار شستشو آن را مجددا تعویض نمایند.

دسته دوم افرادی هستند که در فضای داخلی محل تجاری مثل هتل های لوکس می خواهد از یک فرش تشریفاتی خوب استفاده کنند، و برایشان کیفیت فرش بسیار اهمیت دارد و یا این رول را در رنگ های متلف و به شکل طرح دار می خواهند تهیه نمایند. پیشنهاد ما به این افراد این است که از فرش تشریفاتی 700 شانه مرغوب که در این مجموعه عرضه می شود دیدن نموده و بهترین محصولات را انتخاب نمایند.

انواع دیگری از این محصولات در این مجموعه عرضه می شود که مشتریان می توانند با مراجعه به گالری فرش و موکت تشریفاتی همین سایت باقی محصولات را مشاهده نموده و از مشخصات فنی شان اطلاعات لازم را بدست آوردند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر