09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های قرمز تشریفاتی یا فرش های هتلی از جمبه کفپوش های تزیینی به شمار می روند که معمولا در ورودی هتل ها و تالار های شیک و بزرگ استفاده می شوند. رستوران هایی که دارای فضای مناسب هستند نیز در راهروها و ورودی های خود از این کفپوش ها استفاده می کنند؛ زیرا مشتریان این اماکن افرادی هستند که به زیبایی و کیفیت فضا اهمیت داده و در انتخابشان تاثیر زیادی دارد و در واقع استفاده از این فرش ها را نوعی احترام به مشتری تلقی می کنند.

فرش های تشریفاتی انواع مختلفی دارند و در رنگ های مختلف هم قابلیت تولید دارند، اما به علت جذابیت رنگ قرمز و همچنین مرسوم بودن استفاده از این رنگ، معمولا فروش عمده این محصول نیز در همین رنگ انجام می شود. این کفپوش، در حاشیه کرم ساده و یا ورساچه تولید می شود و همچنین افرادی که می خواهند آن را بدون حاشیه و به صورت تک رنگ تهیه نمایند می توانند این محصول را به صورت سفارشی تهیه نمایند.

انواع فرش و موکت تشریفاتی

فرش های تشریفاتی با توجه به جنس الیاف و شانه و تراکمی که دارند به چند دسته تقسیم می شوند، هدف از تولید این محصولات در چند کیفیت این است که تمامی خریداران جذب شوند و به خاطر بالا بودن قیمت یا پایین بودن کیفیت مشتریان از خرید منصرف نشوند.

افرادی که از این کفپوش در فضای باز استفاده می کنند و رفت و آمد زیادی در این مکان ها وجود دارد و به سرعت فرش خراب می شود، ترجیح می دهند نوع ارزان آن را خریداری نموده و در فواصل زمانی مشخص آن را تعویض نمایند. در مقابل افرادی که از فرش تشریفاتی برای یک مکان ویژه استفاده می کنند و برایشان کیفیت و زیبایی آن اولویت است ترجیح می دهند مرغوب ترین نوع آن را خریداری کنند. لذا در این مجموعه فرش تشریفاتی در غالب یک پکیج کامل به مشتری با قیمت مشخص معرفی می شود و خریدار امکان انتخاب آن را در عرض مشخص و قیمت دلخواهش دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر