09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 10 شهریور 1399 در ساعت 18 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش دلخواه – بافت تابلو فرش سفارشی عکس شخصی – قیمت تابلو فرش چاپی – فروشگاه آنلاین تابلو فرش عکس شخصی کاشان.

تابلو فرش به قالیچه های کوچکی گفته می شود که جنبه تزئینی داشته و می تواند شامل منظره، حیوانات، آیات قرآنی و تابلو فرش های فرانسوی باشد که خریداران آن را در ابعاد مختلف و در جهت زیباتر شدن دکوراسیون منزل سفارش می دهند اما تابلو فرش بافت عکس که چند سالی از تولید آن می گذرد تحولی جدید در صنعت نساجی ایجاد کرده که سبب پیشرفت در صنایع دیگر از جمله چاپ دیجیتال شده است.

با استقبال مردم از محصول جدید تابلو فرش با عکس دلخواه، تولید کنندگان مختلف به فکر ارائه محصولات متفاوت در جهت ارائه به مشتریان افتادند که در این بین افتخار داریم مجموعه فرش پرسان پارس هم در بخش چاپ عکس بر روی تابلو فرش و هم بافت تابلو فرش ماشینی عکس چهره توانسته با کیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان محترم برساند.

فرایند بافت تابلو فرش عکس چهره

برای این که بدانید فرایند تابلو فرش بافت عکس به چه صورت می باشد و چگونه می توان تبدیل عکس به تابلو فرش چهره را انجام داد بایستی در ابتدا نکاتی در این خصوص بدانید.

به طور کلی تابلو فرش ماشینی عکس شخصی در دو مدل چاپ عکس روی فرش و یا بافت تابلو فرش با عکس دلخواه قابل انجام می باشد که تفاوتی در جزئیات با یکدیگر دارند. در بافت تابلو فرش عکس چهره، تولید به وسیله دستگاه شونهر (Schonherr) و یا اچ سی پی (HCP) انجام می شود که با توجه به عرض 3 بودن دستگاه بافندگی  فرش ماشینی، تابلو فرش بافت عکس عموما در ابعاد 70 در 50 و 100 در 50 و در کنار تولید فرش 9 متری صورت می گیرد.

نکته جالب در خصوص تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی این است که از فرش 1000 شانه تراکم 3000 برای تولید این محصول استفاده می شود چرا که علاوه بر ضخامت مناسب، میزان شانه و تراکم آن برای بافت تابلو فرش با عکس دلخواه بسیار مناسب بوده و سبب زیبایی و کیفیت بالای آن شده است.

بافت تابلو فرش با عکس دلخواه

فرایند چاپ تابلو فرش عکس چهره

فرایند چاپ عکس روی فرش و تابلو فرش بافت عکس ماشینی تفاوت هایی با همدیگر دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

برای تولید تابلو فرش چاپی نخستین مرحله بافت تابلو فرش خام سفید می باشد که به دلیل نیاز به ظریف بودن به صورت فرش 1200 شانه بافت می شود و پس از آن در اندازه های استاندارد مختلف برش ها زده شده و پس از دوردوزی، چاپ عکس روی تابلو فرش با استفاده از دستگاه های حرارتی و لیزری انجام می شود.

بافت تابلو فرش با عکس دلخواه به شیوه چاپی مزایایی از جمله کوتاه بودن زمان آماده شدن، رنگ و رزولوشن بیشتر تصویر و همچنین ارزان بودن قیمت تابلو فرش چاپی را همراه دارد. همچنین تبدیل عکس به تابلو فرش چهره بافتی در اندازه های مختلف از جمله 50 در 35 تا ابعاد بزرگ امکان پذیر می باشد.

قیمت تابلو فرش صورت

تابلو فرش چهره که با عناوین تابلو فرش صورت، تابلو فرش عکس شخصی و تابلو فرش پرتره از آن یاد می شود محدوده قیمتی گسترده ای دارد که آیتم های مختلفی می تواند در آن دخیل باشند.

تابلو فرش بافت عکس چهره که امروزه به عنوان یک کادوی با ارزش و خاص برای هدیه دادن در تولد و دیگر مناسبت ها مورد استفاده قرار می گیرد در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس با قیمت ارزان، ارسال رایگان و کیفیت درجه یک به دست مشتریان می رسد.

مواد اولیه درجه یک و دستگاه های پیشرفته بافت تابلو فرش با عکس دلخواه و همچنین چاپ تابلو فرش عکس شخصی تمامی تولیدات این مجموعه را قابل شست و شو کرده که ارسال آن ها به صورت رایگان به سراسر کشور انجام می شود. در خصوص قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش می توان گفت تابلو فرش بافت عکس چهره در حدود 2 برابر قیمت تابلو فرش سفارشی چاپی می باشد که عمده علت آن 2 تایی بافته شده به وسیله دستگاه می باشد.

تابلو فرش بافت عکس

خرید آنلاین تابلو فرش سفارشی

فروشگاه آنلاین تابلو فرش ماشینی پرسان پارس کاشان افتخار دارد با فروش کیفیت ترین های بافت تابلو فرش با عکس دلخواه را به صورت خرید اینترنتی فراهم کرده تا عزیزان در سراسر کشور بتوانند در کوتاه ترین مدت، ارزان ترین قیمت در کنار ارسال رایگان، عکس مورد نظرشان را بر روی فرش ببافند.

به منظور سفارش و خرید آنلاین تابلو فرش سفارشی کافیست تصویر مورد نظرتان را از طریق شماره های 09124602254 و 09131629159 بر روی تلگرام و یا واتساپ ارسال کنید تا مراحل ثبت سفارش توسط همکاران ما به شما توضیح داده شود.

کیفیت تابلو فرش چاپی عکس چهره

سوالاتی که ممکن است در ذهن خریداران قبل از سفارش تابلو فرش عکس چهره به صورت تابلو فرش چاپی پیش بیاید در زیر مطرح شده است:

  • آیا چاپی بودن تابلو فرش بافت عکس باعث از بین رفتن رنگ ها به مرور زمان می شود؟ به دلیل این که تولید تابلو فرش چاپی در دمای حدود 220 درجه سانتی گراد صورت می گیرد رنگ ها کاملا بر روی تار و پود فرش و با کیفیت بالا تثبیت می شوند و قابلیت شست و شو بدون افت کیفیت را خواهند داشت.
  • ضخامت بافت تابلو فرش با عکس دلخواه چاپی چقدر است؟ تابلو فرش عکس شخصی که به صورت چاپی بافت می شود به دلیل استفاده از فرش ریز بافت 1200 شانه طبیعتا ضخامت کمتری خواهد داشت که این ضخامت کم به دلیل ابریشمی بودن و ظرافت فرش ها می باشد و از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار می گیرند.
  • امکان قاب کردن تابلو فرش ها وجود دارد؟ مجموعه پرسان پارس با ارائه قاب های مختلف تابلو فرش عکس چهره به صورت پوبی، پی وی سی و ام دی اف، قدرت انتخاب خوبی به شما در خصوص انتخاب قاب تابلو فرش خواهد داد.
  • هزینه بسته بندی و ارسال تابلو فرش چقدر می باشد؟ تمام تابلو فرش بافت عکس که در فروشگاه تابلو فرش پرسان پارس انجام می شود چه با قاب باشد و چه بدون قاب، به صورت کامل بسته بندی می شوند و ارسال آن ها تا درب منزل شما به صورت کاملا رایگان می باشد.

قیمت تابلو فرش عکس چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر