09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از مهمترین دغدغه سفره خانه ها و رستوران های سنتی تهیه پشتی فرش ارزان قیمت آن هم به صورت مستقیم از کارگاه های تولیدی این محصول است.

رویه پشتی هایی که امروزه تولید می شوند دارای شانه و تراکم بالا هستند و علاوه براین موادی که برای پر نمودن پشتی استفاده می شود، از جنس فوم فشرده باکیفیت است و عمدتا مصرف خانگی هم دارند. بنابراین بالا بودن قیمت آن توجیه اقتصادی داشته و خریداران زیادی هم در سطح کشور دارند، اما خرید پشتی تنها محدود به مصرف خانگی نمی شود و لازم است در مکان های عمومی مثل سفره خانه و رستوران و یا مساجد و حسینه ها نیز از پشتی فرش مناسبی استفاده شود. عمومی بودن این مکان ها باعث شده صرف کردن هزینه زیاد برای خرید پشتی فرش توجیه اقتصادی نداشته باشد و دارندگان آن تلاش می کنند یک مدل از پشتی ارزان قیمت را پیدا کنند و برای محل مورد نظرشان سفارش دهند.

بنابراین لازم است کارگاه های تولید پشتی فرش در کنار تولید پشتی های گران قیمتی که مصرف خانگی دارند، تولید پشتی فرش ارزان قیمت هم داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز این دسته از مشتریان هم باشند. در کاشان تعداد زیادی کارگاه تولید پشتی وجود دارد که با استفاده از رویه پشتی 440 شانه و فوم معمولی پشتی هایی ارزان قیمت تولید می کنند که مناسب برای مکان های عمومی هستند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر