09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 بهمن 1396 در ساعت 14 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش خوب هزار شانه تراکم سه هزار درجه یک در کاشان با نخ اکریلیک هیت ست تولید شده و با قیمت خرید مناسب در گالری پرسان پارس عرضه می شود.

در حال حاضر طرح های کلاسیک زیادی در کارخانه های فرش با کیفیت مختلف اعم از 700 شانه تا فرش 1000 شانه و 1200 شانه بافت می شود. افزایش تنوع در بازار فرش موجب شده تا مشتریان امروز راحتتر از گذشته بتوانند خرید فرش دلخواهشان را انجام دهند؛ هر طرح فرش در چند تا زمینه رنگی زیبا بافت می شود که این موضوع باعث شده همه مشتریان بتوانند فرشی که با دکوراسیون منزلشان ست باشد به راحتی پیدا کنند.

در بین تولیدات متنوعی که هم اکنون در بازار عرضه می گردد فرش هزار شانه به دلیل اینکه هم رخ زیبا و ترکیب رنگ های جالب دارد و هم اینکه نسبت به فرش 1200 شانه قیمت کمتری دارد، در بازار شهرستان ها و شهرهای بزرگ کشور فروش بیشتر و بهتری دارد. اکثر برندهای بزرگ و برجسته هم تولید اصلی شان روی این محصول بوده و بازار داخل و خارج کشور را با فرش های درجه یک خود ساپورت می کنند.

فرش 1000 شانه به دو صورت 8 رنگ و 10 رنگ در گالری فرش پرسان پارس ارائه شده که این طرح ها گلچینی از بهترین تولیدات کارخانه های خوب ایران می باشند. اکثر محصولات هم تولیدات کاشان می باشد و دسترس پذیری از این شهر به تمامی شهر های ایران راحت بوده و ارسال فرش در زمان کوتاه و با هزینه کم انجام می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر