09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 17 مرداد 1397 در ساعت 19 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین مدل از انواع فرش عروسکی اتاق کودک در طرح و اندازه سفارشی و دلخواه در کاشان تولید و به صورت خرید آنلاین و اینترنتی در سراسر کشور قابل خریداری است.

معمولا کوچکترین اتاق هر خانه ای به عنوان اتاق کودک انتخاب می شود و فضای زیادی برای مفروش کردن آن در اختیار نیست، یا اینکه فضای آن غیر استاندارد بوده و فرش های رایج موجود در بازار مناسب آن فضا نیستند. لذا تولید فرش هایی که در ابعاد غیر استاندارد و سفارشی باشد برای فرش اتاق کودک می تواند ایده خوب و خلاقانه ای باشد در حال حاضر تمامی فرش های اتاق کودک که در کارخانه های فرش با دستگاه های بافندگی تولید می شود در یکسری ابعاد مشخص بافت می شوند که قاعدتا نمی تواند پاسخگوی نیاز همه مشتریان باشد. از سوی دیگر طرح و نقشه، رنگبندی و تنوع فرش اتاق کودک بافتی هم خیلی زیاد و جالب نیست و از این نظر هم عدم تامین خواست و نیاز مشتریان باعث جذب برخی از خریداران به فرش های ترک شده است.

در این گالری برای رفع نواقص موجود در تولید فرش عروسکی اتاق کودک مدل جدیدی از فرش ماشینی با نام فرش چاپی تولید می شود که مزایای جالب توجهی نسبت به فرش های قدیمی دارد. فرش اتاق کودک چاپی ابتدا سفید بافته می شود و برای اینکه هر خریدار بتواند سایز دلخواهد را خریدار نماید، پس از بافت به صورت سفید برش در ابعاد سفارش داده شده انجام می شود. طرح و نقشه این فرش ها هم محدودیتی ندارد و هر طرحی که خریدار پیشنهاد دهد روی همان سایزی که می خواهد چاپ می شود.

این فرش ها قابل شستشو هستند، رنگ ابت و کیفیت بافت عالی دارند و کاملا متناسب با بدن حسای کودک هستند. لذا در حال حاضر بهترین مدل فرش اتاق کودک به شمار می روند و به سرعت هم بر حجم خرید این تولیدات افزوده می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر