09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.

مشخصات کلی

فرش تشریفاتی که به صورت سفارشی در سایز و طرح مورد نظر مجتمع پتروشیمی تبریز توسط مجموعه پرسان پارس تولید شده است را می توانید در تصویر مشاهده کنید.
همانطور که می دانید فرش های تشریفاتی رایج در بازار عمدتا دارای طرح قرمز ساده با حاشیه کرم یا طلایی هستند و طرح هایی مشابه آنچه در تصویر می بینید در بازار پیدا نمی شود. این مدل فرش تشریفاتی در واقع یک محصول سفارشی خاص به شمار می رود که تنها زمانی بافته می شود که مشتری طرح آن را انتخاب نموده و متراژ مورد نیازش به صورت سفارشی بافته می شود.
این به این معنی است که شما هم می توانید برای داشتن یک فرش تشریفاتی زیبا و متناسب با فضای خود یک طرح خاص را که تاکنون بافته نشده باشد را هم سفارش دهید. برای یافتن چنین طرحی می توانید در سایت های خارجی مرتبط با محصولات مشابه سرچ کنید و یک فرش تشریفاتی خاص را پیدا کنید. این مجموعه قادر است طرح مورد نظر شما را هرچه که باشد طراحی و تولید نماید. معمولا هتل های لوکس خارجی و داخلی گزینه مناسبی برای جستجو هستند و طرح های زیبایی را می توان در این مکان ها دید. هتل ها و تالارهایی هم که میخواهند چنین محصولات متفاوتی را در مجموعه خود داشته باشد می تواند طرح مورد نظرشان را در همین مجموعه ارائه دهند تا برایشان تولید شود.
تصاویر ارائه شده در این صفحه مربوط به مجتمع پتروشیمی تبریز می باشد که طرح سفارشی برای بافت در عرض 1.5 متر به این مجموعه ارائه نموند و بالاترین کیفیت را هم برای جنس الیاف و شانه و تراکم فرش برای تولید این فرش تشریفاتی زیبا انتخاب کردند. مشتریانی که قصد خرید این محصول در قیمت مناسب تر را داشته باشند هم می توانند سفارششان را ارائه دهند تا پس از بررسی کیفیت و جنس الیاف مشخص شده و قیمت تمام شده محصول برایشان تعیین گردد.
فرش قرمز تشریفات
3 / 10
از 32 کاربر