09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.

مشخصات کلی

به علت محبوبیت تابلو فرش های چاپی در بین مشتریان داخلی و خارجی فروش داخلی تابلو فرش خام سفید ساده باف و همچنین صادرات آن به اروپا در این مجموعه انجام می شود.

تابلو فرش چاپی در طول مدت دو ساله ای که به بازار آمده است توجه مشتریان زیادی را در داخل و خارج کشور به خود جلب نموده و هر روز شاهد افزایش بیشتر فروش این محصول در شهرها و کشورهای مختلف عربی و اروپایی هستیم. همین امر موجب شده تا افراد زیادی دستگاه چاپ آن را تهیه نموده و وارد عرصه تولید تابلو فرش چاپی شوند. این عزیزان برای تهیه یک محصول خوب و زیبا که فروش خوبی برایشان حاصل نماید، نیاز دارند فرش سفید ساده باف خوب و با کیفیتی نیز برای سفارشاتشان تهیه نمایند.

فرش های خام با کیفیت مختلف توسط کارخانه های فرش در حال بافت می باشد. شرکت فرش پرسان پارس انواع مختلفی از این فرش های خام را در دست تولید دارد و مشتریان زیادی از داخل و خارج کشور محصولات مورد نیازشان را از طریق این مجموعه تهیه می کنند.

فرش های خام این مجموعه در سایز سفارشی مشتریان برش داده شده، زیگزاگ می شود و در تعداد درخاوستی خریدار آماده و ارسال می شود. مشتریان فرش خام این مجموعه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی نظیر آلمان، هلند و اتریش هستند که با تهیه فرش خام از این مجموعه چاپ و توزیع تابلو فرش های مختلف را در این کشورها انجام می دهند.

تابلو فرش سفید

در داخل کشور هم شهرهای بزرگی چون تهران، مشهد و شیراز و اصفهان فرش خام را در تیراژ بالا و بدون محدودیت در سایز از طریق مجموعه پرسان پارس تهیه نموده و یا در صورت نیاز کار چاپ روی فرش را هم به مجموعه ما واگذار می کنند. لذا این مجموعه توانمندی کامل در حوزه بافت انواع فرش خام سفید مناسب چاپ و همچنین چاپ انواع عکس بر روی فرش با کیفیت عالی دارد و در گالری تابلو فرش چاپی نیز نمونه های تولیدی این مجموعه که براساس سفارشات مختلف داخلی و خارجی می باشد قرار داده شده است که وضوح و کیفیت بالای محصولات در تصاویر نیز پیداست.

3 / 10
از 32 کاربر