09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 11 مرداد 1396 در ساعت 18 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که میدانید کارخانه های تولید کننده فرش معمولا فرش های ماشینی را در سایز های استانداردی تولید می کنند و روانه بازار می کنند، بنابراین اگر فردی نیاز به یک فرش با ابعاد غیر استاندارد داشته باشد، برای خریدش دچار مشکل خواهد شد و در بازار محصول مورد نظرش را نخواهد یافت.

فرش سایز بزرگ

فرش های قواره بزرگ محصولات سفارشی هستند، به این معنی که مشتری می بایست طرح و نقشه و سایز مورد نظرش را به شرکت هایی که بافت محصولات سفارشی انجام می دهند ارائه نماید و در بازه زمانی مشخص سفارشش آماده شده و می تواند تحویل بگیرد. معمولا فرش های سایز بزرگ در ابعاد 20 و 24 متری یا 15 متری موجود هستند، اما اگر ابعادی غیر از این مد نظر مشتری باشد و یا اینکه بخواهد یک طرح خاص برایش بافت شود، سفارشش نیازمند زمان و صرف هزینه بیشتری جهت طراحی خواهد بود.

قیمت فرش قواره بزرگ

فرش هایی که جزء محصولات استاندارد تولیدی شرکت نباشند، معمولا دارای قیمت بیشتری هستند و مشتریان هنگام خرید باید این نکته را مد نظر قرار دهند، البته مجموعه هایی نظیر پرسان پارس که الیته تعدادشان انگشت شمار می باشد، قیمت تمام شده کمتری را به مشتریان خود ارائه می نمایند، زیرا به شکل تخصصی در این حوزه فعال می باشند و طراحی محصولات هزینه کمتری برای مشتری دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر