09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 7 بهمن 1397 در ساعت 16 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه دستگاه های چاپ جدیدی وارد بازار شده اند که قابلیت چاپ عکس را بر روی تابلو فرش های خام سفید ایجاد نموده اند و به این ترتیب نسل جدیدی از تابلو فرش ها با کیفیت خوب و رنگ بندی زیبا وارد بازار شده است.

تابلو فرش چاپی دارای ویژگی هایی است که آن را نسبت به تابلو فرش های بافتی متمایز نموده و جاذبه بیشتری هم برای مشتریان دارد. این مدل از محصولات جدید محدودیت تعداد رنگ در نمونه های بافتی را ندارند و هر طرح یا عکس با هر تعداد رنگی می تواند در کیفیت بالا و با جلوه خوب و کاملا طبیعی بر روی تابلو های خام سفید چاپ شود. آنچه که در تعیین کیفیت این محصولات موثر است، جنس الیاف به کار رفته در فرش خام سفید، شانه و تراکم آن و قدرت نفوذ بالا در جذب رنگ می باشد.

تابلو فرش هایی که دارای الیاف پلی استر یا ابریشمی هستند نسبت به نمونه هایی که نخ اکرولیک در بافتشان دارند، قدرت جذب بیشتری برای رنگ چاپ دارند و طرح نهایی بر روی آنها طبیعی تر می شود. علاوه بر این در روش های جدید چاپ عکس ها چاپ دو رو انجام می شود و به این ترتیب پشت و روی تابلو فرش طرح و نقش خواهد داشت و جلوه بهتر، طبیعی تر و مشتری پسند تری دارد.

قیمت تابلو فرش خام سفید جهت چاپ

با توجه به این مسئله که کار چاپ عکس بر روی فرش مدتی است که در شهر های مختلف کشور آغاز شده و رونق گرفته است روز به روز بر تعداد افراد فعال در این حوزه افزوده می شود و رقابت هم بین عرضه کننده های این محصول بالا تر می رود. لذا همواره تلاش این عزیزان این است که محصولاتی با کیفیت بهتر و البته قیمت مناسب تر را عرضه کنند تا مشتریان خود را حفظ نمایند. این مجموعه چند نمونه از تابلو فرش های خام سفید از جنس های مختلف و با شانه و تراکم مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهد تا پس از تست بهترین کیفیت تابلوی خام را برای دستگاه مورد نظرشان انتخاب نموده و با قیمت های مناسب تر این محصولات را به مشتریانش عرضه می کند.

انواع دستگاه چاپ تابلو فرش

معروف ترین دستگاهی که با آن می توان تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی نمود، دستگاه سابلیمیشن حرارتی است و اکثر مشتریانی که از این مجموعه فرش خام برای چاپ خرید می کنند هم با همین دستگاه چاپ عکس روی فرش را انجام می دهند. اما دستگاه های دیگری هم هستند که کارکرد این چنینی دارند، از جمبه دستگاه معروف در این زمینه می توان دستگاه یو وی (uv) دستگاه فلت برد می باشد.

چاپ عکس روی فرش

آموزش چاپ تابلو فرش

برای چاپ عکس روی تابلو فرش نیاز به دستگاه چاپ، یک دستگاه پرینتر عکس و فرش خام با کیفیت دارید. فرش خام را در این مجموعه در هر سایزی که مورد نیارتان باشد می توانید سفارش دهید، فرش ها در ابعاد دلخواه شما برش داده شده و ریشه دار می شوند. پس از تهیه فرش خام، عکس مورد نظر را با پرینتر رنگی خوب، در ابعاد تعیین شده چاپ می کنید. پس از آن فرش خام سفید را زیر دستگاه چاپ قرار داده و کاغذ پرینت شده را دقیق روی آن فیکس می کنید. زمان و دمایی که لازم است تا فرآیند چاپ انجام شود برای هر دستگاهی متفاوت است و باید در چند تست اولیه قلق گیری کنید تا بهترین زمان و دما را برای چاپ عکس روی فرش با کیفیت خوب بدست آورید.

تابلو فرش چاپی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر