09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 13 خرداد 1398 در ساعت 10 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع طرح فرش کودک، فرش فانتزی طرح ترک و یا طرح سفارشی خریداران به صورت فرش کلاریس چاپی با بالاترین کیفیت و به روز ترین دستگاه بافندگی در مجموعه پرسان پارس تولید می شود.

صنعت فرش چاپی چند سال است که وارد کشور ما شده است و ابتدای امر تنها تولید تابلو فرش چاپی منظره، آیات قرآنی یا چاپ عکس روی فرش به صورت سفارشی انجام می شده که با استقبال خوبی هم از سوی هموطنان مواجه شده است. به خصوص در حوزه تابلو فرش عکس چهره که تقریبا تمامی شهرهای کشور از آن استقبال کرده اند و بسیاری هم وارد حرفه تولید تابلو فرش چاپی شده اند. اما تمامی این تولیدات محدودیت ابعادی داشته و در سایز زیر 1 در 1.5 و مخصوص تابلو فرش تولید می شده اند. در حالی که در بازار شاهد عرضه انواع فرش ماشینی چاپی چینی هستیم. لذا در سال 97 تولید فرش کلاریس چاپی با دستگاه بافندگی جدید هم آغاز شده تا بازار فرش کشور کاملا ایرانی بماند و محصولات چینی نتوانند جایگزین محصولات مرغوب ایرانی شوند.

فرش کلاریس یعنی چه؟

فرش کلاریس از نظر نحوه تولید تفاوت های زیادی با فرش چاپی دارد و در حال حاضر تعداد دستگاه هایی که در کشور تولید فرش کلاریس دارند به تعداد انگشت های یک دست هم نمی رسد و محصولی کاملا جدید است. در حالی که فرش چاپی با دستگاه سابلیمیشن حرارتی یا دستگاه یو وی تولید می شود و تقریبا در هر شهری می توان این دستگاه را در مغازه هایی که در صنعت چاپ فعالیت دارند یافت. لذا تولید فرش چاپی یک کار کاملا خاص و متفاوت است. نحوه تولید آن هم به این شکل است که بافت فرش و رنگریزی آن به صورت همزمان انجام می شود و میزان نفوذ رنگ در الیاف فرش کلاریس بسیار بیشتر از فرش چاپی است و در فرش چاپی این نفوذ کاملا سطحی بوده و در حد یکی دو میلی متر است در حالی که در فرش کلاریش رنگ تا ریشه فرش هم نفوذ می کند و ظاهری کاملا طبیعی و دستباف گونه پیدا می کند. قیمت فرش کلاریس هم مناسب است و افرادی که طرح های خاصی برای فرش دلخواه خود در نظر دارند و نمی توانند آن نقشه را در بازار بیابند می توانند از فرش کلاریس برای این منظور استفاده کنند و طرح دلخواه خود را سفارش دهند.

فرش کلاریس

عرضه فرش کلاریس در کاشان

در حال حاضر تولید فرش کلاریس تنها در شهر کاشان انجام می شود و به سراسر کشور ارسال می گردد. در مجموعه پرسان پارس نمونه های جدید و زیبای فرش کلاریس را قرار داده ایم تا با این محصول متفاوت و جدید آشنا شوید و در صورت نیاز بتوانید به شکل مستقیم این فرش منحصر به فرد را از کاشان تهیه نمایید. بافت فرش کلاریس در عرض 4 متر و طول بی نهایت قابل انجام است و خریداران به راحتی می تواند سایز های غیر استاندارد و نامتعارف فرش را هم در این محصول سفارش دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر