09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 تير 1397 در ساعت 11 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تولید انواع فرش خام جهت تولید تابلو فرش چاپی با دستگاه سابلیمیشن حرارتی توسط مجموعه پرسان پارس و توزیع فرش خام به سراسر کشور صورت می گیرد.
دستگاه سابلیمیشن حرارتی یک دستگاه چاپ مخصوص است که کار چاپ روی پارچه، چاپ روی فرش و... را می توان با آن انجام داد. البته دستگاه های چاپی که تولید فرش و تابلو فرش چاپی انجام می شوند پیشرفته تر بوده و قیمت بالاتری هم نسبت به دستگاه سابلیمیشن حرارتی دارند، اما از آنجایی که بسیاری از همکاران ما که در حوزه چاپ فعالیت دارند، این دستگاه را در اختیار دارند و می خواهند چاپ عکس روی تابلو فرش را هم به محصولاتشان اضافه کنند، از همین دستگاه سابلیمیشن برای چاپ عکس روی فرش استفاده می کنند. فقط باید توجه داشت، علاوه بر نوع دستگاه، کیفیت خود فرش، شانه و تراکم آن و میزان قدرت جذب رنگ آن و دوام الیاف فرش در برابر حرارت بسیار مهم است.
با توجه به تجربه ما و همکارانی که در این حوزه فعالیت گسترده دارند، نخ پلی استر یا همان ابریشم مصنوعی که به صورت 1000 شانه تولید شده باشد و تراکم 3000 داشته باشد بهترین عملکرد و کارایی را در فرآیند چاپ دارد. بسیاری از خریداران در نکاه اول فکر می کنند نخ اکریلیک که شانه و تراکم بیشتری داشته باشد برای این کار مناسب تر است اما پس از تست به این نتیجه خواهند رسید که هم جنس پلی استر و هم همین شانه و تراکم برای فرآیند چاپ ایده ال بوده و با افزایش شانه و تراکم میزان جذب رنگ و در نتیجه خروجی تابلو فرش زیبایی و کیفیت لازم را نخواهد داشت.
در این گالری انواع مختلفی از فرش خام برای تولید تابلو فرش چاپی با دستگاه بافندگی هزار شانه تولید شده و بهترین الیاف پلی استر که در تست بهترین نتیجه را حاصل نموده اند به دست آمده و همین فرش ساده باف سفید برای استفاده در چاپ به همکاران عزیز در سراسر کشور هم عرضه می گردد.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر