09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش قرمز تشریفاتی مخصوص هتل ها که به نام فرش هتلی هم معروف است با تنوع در طرح و نقشه و رنگبندی در این گالری به صورت مستقیم پخش می گردد.

تولید فرش قرمز تشریفات به صورت مشخص در یک کارخانه خاص انجام نمی شود بافت چنین فرش هایی توسط کارخانه هایی انجام می شود که تولید اصلی شان همان فرش های ماشینی رایج می باشد و در صورت لزوم و داشتن سفارش در حجم بالا بافت چنین فرش های خاصی در کارخانه های فرش ماشینی ممکن است انجام شود. اما همانطور که می دانید این فرش های خاص و زیبا مشتریان زیادی در سراسر کشور دارند و تولید فرش هتلی مخصوصا در رنگ پر طرفدار قرمز، در صورتی که بازاریابی مناسبی برای فروش آن شده باشد می تواند برای کارخانه ها درآمد زایی بالایی داشته باشد.

با توجه به بازار فروش گسترده ای که فرش هتلی یا همان فرش تشریفاتی در ایران و کشور های منطقه دارد، مجموعه پرسان پارس تولید این محصول را کیفیت های مختلف و با طرح های زیبا و جدید و متناسب با سفارش مشتریان در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون سفارشات متعددی از فرش و موکت تشریفاتی از سوی شرکت ها، هتل و رستوران ها و سایر ارگان های خصوصی و دولتی به این مرکز ارائه شده که با توجه به سفارشات این عزیزان بافت سفارشی فرش تشریفات در این مجموعه انجام شده و نمونه تولیدات هم در گالری محصولات ارائه شده است.

خرید فرش هتلی خوب و ارزان

در هتل ها حساسیت در انتخاب فرش تشریفات بیشتر است، زیرا با توجه به تعداد طبقات بالا، وجود راهروی های زیاد که در مجاورت اتاق ها قرار دارد و نیاز به کفپوش های شکیل و زیبا دارند، لازم است فرش تشریفاتی که برای این مکان ها استفاده می شود دارای استاندارد های لازم باشد، زیبایی ظاهری اولین و مهمترین فاکتور خرید در این مراکز بوده و پس از آن کیفیت بالا و قیمت مناسب فرش مد نظر قرار می گیرد، بنابراین در این گالری تلاش شده تولیداتی که به این دسته از مشتریان پیشنهاد می شود تمامی این ویژگی ها را داشته باشد. یعنی طرح و نقشه به دلخواه مشتریان انتخاب شود، کیفیت بافت و شانه و تراکم فرش با توجه به هزینه ای که پرداخت می شود در بالاترین سطح کیفی باشد و در نهایت یک قیمت رقابتی و متعادل به این عزیزان ارائه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر