09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 3 بهمن 1397 در ساعت 11 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی درجه یک کاشان شامل انوع طرح جدید 6 رنگ و 8 رنگ در گالری سایت پرسان پارس جهت پخش عمده به سراسر کشور نمایش داده شده است.

همانطور که می دانید کشور ما دارای جمعیتی با میزان درآمد متوسط می باشد و هر نوع محصولی اعم از فرش، گلیم و یا تابلو فرش که دارای قیمت نسبی متوسط باشد فروش بالایی در سطح کشور دارد. یعنی اگر یک کالا در کیفیت بسیار خوب و قیمت بالا عرضه شود یا برعکس قیمت خیلی پایینی داشته باشد اما کیفیتش مطلوب نباشد، در بازار فروش نمی تواند فروش حداکثری داشته باشد، لذا تولید کننده هایی که قصد دارند بیشترین میزان فروش را از نظر کمی کسب کنند، معمولا تمرکز تولیداتشان به گونه ای است که اقشار با درآمد متوسط را که بیشتری تعداد را در جامعه دارند جذب نمایند.

فروش عمده گلیم ماشینی درجه یک

با توجه به مطالب فوق می توان گفت گلیم ماشینی که از نظر کیفیت درجه یک باشد و تنوع خوبی نیز در رنگ آمیزی و نقشه محصولاتش وجود داشته باشد، فروش بالایی خواهد داشت، چراکه به صورت کلی گلیم ماشینی یک کفپوش ارزان قیمت به شمار می رود و اکثر مردم برای مفروش نمودن فضاهای جانبی یا کم مصرف در منزل ترجیح می دهند یک کالای ارزان را تهیه نمایند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب کیفیت مطلوبی نیز داشته باشد و بتوان زیبایی فضا را با آن دوچندان نمود. گلیم پادری هم که مصرف زیادی در بخش های مختلف دارد نسبت به گلیم فرش یا گبه پادری فروش بیشتری دارد.

گلیم 8 رنگ بهتر است یا 6 رنگ؟

در گذشته بافت گلیم ماشینی تنها به صورت 6 رنگ آن هم در طرح های محدود انجام می شد که این امر مشتریان را در انتخاب و خرید بسیار محدود می نمود، لذا تولید کننده ها برای حفظ بازار و اینکه مشتریان گلیم به سراغ محصولات جایگزین نروند، تغییری را در تولیداتشان ایجاد نمودند و آن هم تولید گلیم هشت رنگ می باشد. مزایای این محصول داشتن تنوع بیشتر، رنگ بندی کامل تر و رخ زیباتر می باشد و البته اختلاف قیمت بسیار کمی نیز با گلیم 6 رنگ دارد که آن هم به خاطر کیفیت و زیبایی این محصولات کاملا منطقی و توجیه پذیر است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر