09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی 8 رنگ دارای تنوع طرح و رنگ بیشتر نسبت به مدل 6 رنگ بوده و پخش عمده طرح های زیبای این محصول در گالری پرسان پارس صورت می پذیرد.

گلیم ماشینی هشت رنگ در همین چند سال اخیر وارد صنعت تولید گلیم ماشینی شده است و به علت داشتن زیبایی در طرح و رنگ و جذابیت بیشتر نسبت به مدل هشت رنگ به سرعت در بازار جایگاهش را ارتقا داده و مورد توجه مغازه داران و پخش کنندگان گلیم قرار گرفته است. گلیم به صورت کلی در دو مدل 6 رنگ و 8 رنگ تولید می شود. بسیاری از مغازه داران که مشتریانشان عمدتا به دنبال محصول ارزان قیمت هستند، تنها گلیم 6 رنگ را برای فروش تهیه می کنند و گلیم هشت رنگ عمده فروشش در بازار شهرهای بزرگ می باشد، زیرا اکثر شرکت ها این محصول را با اختلاف قیمت اندکی گران تر از مدل شش رنگ عرضه می کنند.

در مجموعه پرسان پارس هم که پخش کننده اصلی محصولات صنعت فرش ماشینی کشور می باشد انواع گلیم ماشینی درجه یک را می توان به صورت عمده تهیه نمود. هر دو نوع گلیم 6 و 8 رنگ در این مجموعه با تنوع خوب عرضه می شوند و در مقایسه با سایر عرضه کننده های این محصولات تلاش شده کیفیت بهتر و تنوع بیشتری در ارائه این تولیدات به مشتریان وجود  داشته باشد و البته رقابتی بودن قیمت ها نیز گزینه بسیار مهم و یکی از آپشن های اصلی مجموعه پرسان پارس به شمار می رود.

در گالری سایت تنوع بسیار خوبی از انواع گلیم 6 رنگ و 8 رنگ را می توانید مشاهده نمایید و خریدهای عمده خود را بر اساس این تولیدات با کیفیت و زیبا که تنها توسط این سایت عرضه می شود را تنظیم کنید. گلیم ماشینی یک محصول صادراتی هم هست و کشورهای اطراف ایران خریداران اصلی آن می باشند لذا برای صادرات گلیم هم می توانید با مشاورین مجموعه درارتباط باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر