09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 اسفند 1396 در ساعت 21 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله نحوه چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی که معمولا از جنس نخ ابریشمی 1000 شانه می باشد با جزییات کامل توضیح داده می شود.

تولید تابلو فرش به روش چاپی و با استفاده از دستگاه سابلیمیشن حرارتی حدود دو سال است که در کشور آغاز شده است و در حال حاضر تقریبا در اکثر شهرهای ایران افرادی که فعالیتشان در حوزه چاپ می باشد، چاپ عکس روی فرش را انجام می دهند. سوال بسیاری از خریداران تابلو فرش چاپی و همچنین همکاران ما در این حوزه در مورد نحوه عملکرد دستگاه و چگونگی چاپ می باشد.

آیا رنگ های چاپ شده روی فرش پس از مدتی کمرنگ شده یا با هم ترکیب می شوند؟

آیا تابلو فرش چاپی تولیدی قابلیت شستشو دارن و در صورت کثیف شدن و ایجاد گرد و خاک روی آن می توان آن را مجددا با شستشو به حالت اولیه برگرداند؟

آیا می توان سایز های مختلف از تابلو فرش را برای تبدیل عکس شخصی سفارش داد؟

این سوال ها و بسیاری از سوال های مشابه این در ذهن بسیاری از شما ممکن است وجود داشته باشد و قبل از خرید تابلو فرش و یا شروع فعالیت در حوزه چاپ عکس روی فرش بخواهید به این سوالات در ذهنتان پاسخ دهید. در مجموعه پرسان پارس تولید تابلو فرش چاپی، فرش خام ابریشمی مورد نیاز برای چاپ و فروش هر دو محصول به صورت تخصصی انجام می شود. لذا متخصصان و کارشناسان این مجموعه می توانند به صورت کامل سوالات ذهن شما را پاسخ دهند.

فرآیند چاپ عکس روی فرش

اولین و مهمترین نکته در تهیه یک تابلو فرش چاپی خوب این است که فرش خامی که برای این کار تهیه شده است دارای کیفیت و استاندارد های لازم باشد. به علت محبوبیت بالای تابلو فرش چاپی در بازار بسیاری از شرکت های فرش اقدام به تولید فرش خام ساده باف نموده اند که ممکن است الیاف کارخانه مذکور و یا شانه و تراکم دستگاه برای استفاده در چاپ مناسب نباشد. در این مجموعه ما برای داشتن یک محصول خوب و بدون ایراد و ارائه به مشتریان همیشگی خود، تلاش نموده ایم پس از تست های فراوان بهترین فرش خامی را که می توان برای چاپ استفاده نمود شناسایی نموده و برای چاپ استفاده کنیم. در حال حاضر بهترین فرش خامی که برای فرآیند چاپ می توان استفاده نمود فرش ایریشمی خام 1000 شانه تراکم 3000 است که تست آن علاوه بر دستگاه سابلیمیشن مجموعه پرسان پارس بر روی بسیاری از دستگاه های یو وی و سابلیمشن همکاران ما که فرش خام خود را از این مرکز تهیه نموده اند جواب مثبت داشته است.

البته توجه داشته باشید تعداد از فروشنده های تابلو فرش خام ممکن است یک محصول مشابه فرش ابریشمی 1000 شانه را با همین نام و مشخصات به شما ارائه دهند و شما پس از چاپ تفاوت کیفیت را مشاهده می کنید و متوجه خواهید شد که جنس یا شانه و تراکم آن آنگونه که بیان شده نبوده است. نوع دستگاهی که برای چاپ عکس روی فرش استفاده می شود در کیفیت، وضوح و جلوه تابلو فرش چاپی تاثیر زیادی دارد. در مرحله بعد استفاده از اپراتور خوب برای چاپ، رنگ و مواد اولیه مرغوب و استفاده از تصویر با کیفیت خوب و رزولوشن بالا می تواند محصول بهتر و زیباتری را برای شما به ارمغان آورد.

تابلو فرش چاپی

تابلو فرش چاپی طرح طبیعت

 

قابلیت شستشوی تابلو فرش چاپی

چاپ عکس روی فرش با توجه به نوع دستگاه سابلیمشن حرارتی در بازه دمایی 130 الی 180 درجه سانتی گراد انجام می شود و لذا رنگی که در این دما جذب فرش می شود به هیچ وجه قابل پاک شدن یا خراب شدن با شستشو در دمای معمولی نیست. به مرور زمان هم رنگ آن کمرنگ نشده و خراب نمی شود. در کانال تلگرامی تابلو فرش چاپی و پیج اینیستاگرام مجموعه هم نحوه شستشوی تابلو فرش چاپی ارائه شده است.

افرادی که می خواهند عکس شخصی شان را به تابلو فرش تبدیل کنند و یا طرح خاصی برای چاپ روی فرش در نظر دارند، می توانند در ابعاد دلخواه سفارششان را ثبت کنند. در این گالری انواع سایز های فرش خام موجود بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر