09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 کناره فرش ماشینی که با نام فرش تشریفاتی هتلی در بازار عرضه می شود توسط کارخانه های بزرگ کاشان با قیمت فروش عمده در این گالری پخش می شود.

یکی از بزرگ ترین بازار های فرش در کشور ما مربوط به تولید رول های فرش تشریفاتی است به بیشتر به صورت فرش قرمز ساده با حاشیه ورساچه یا ساده بافت شده و مصارف آن مربوط به هتل ها، تالار ها و رستوران های شیک و زیبا می شود. هتل هایی که لوکس بوده و پنج ستاره هستند، طبیعتا به دنبال فرش های خاص و شکیل تری برای فضای داخلی راهرو ها و پله های مربوط به هتل هستند. برای چنین مکان هایی معمولا لازم است یک فرش تشریفاتی با رنگبندی خاص و اندازه سفارشی طراحی و تولید شود، چناچه که در این اماکن دیده اید تمامی دیزاین داخلی هتل کاملا یکپارچه و خاص بوده و برای هر هتلی هم منحصر به فرد است، یعنی نمی توان یک طرح خاص همچون سایر فرش های تشریفاتی برای تمامی مراکز تولید نمود و لازم است طبق سفارشات و درخواست مشتریان طرح و رنگ فرش طراحی  بافت شود.

خرید فرش قرمز تشریفاتی

قیمت تولیدات سفارشی معمولا بالاتر از کناره فرش تشریفاتی قرمز معمولا است و ممکن است بسیاری از افراد نخواهند هزینه زیادی را صرف طراحی و تولید یک فرش با طرح و رنگ خاص کنند. بنابراین در مجموعه پرسان پارس تدابیری در نظر گرفته شده است تا برای تمامی مشتریان یک فرش هتلی تشریفاتی زیبا وجود داشته باشد لذا اگر با کارشناسان مجموعه برای تهیه فرش تشریفاتی مشورت نمایید، قطعا چند مدل مختلف از این محصول را با چند قیمت مختلف پیشنهاد خواهند داد، تا شما با توجه به نیاز خود یکی از مدل های موجود را انتخاب نموده و سفارش دهید. انواع موکت فرش و موکت معمولی طرح تشریفاتی، فرش های ارزان قیمت یا برعکس مدل های مرغوب و با قیمت متوسط را می توانید در تهیه فرش قرمز مورد نظرتان مشاهده نموده و برای خرید اقدام نمایید.

فرش تشریفاتی

این تولیدات عمدتا از کاشان و اصفهان که مراکز اصلی تولید فرش در ایران می باشند، بافت شده و امکان ارسال محصولات به شهرهای مختلف کشور از طریق باربری یا اتوبوس وجود دارد. برخی از نمونه ها هم که در تهران تولید می شوند به صورت مستقیم از این شهر ارسال می شوند تا هزینه های ارسالی هم برای خریداران به حداقل برسد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر