09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 29 شهریور 1399 در ساعت 17 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت فرش 1200 شانه در مشهد و کاشان که مراکز اصلی تولید فرش ماشینی در ایران هستند توسط مشاورین این سایت اینترنتی برای خرید اعلام می شود.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 از جمله تولیدات خوب و جدید کارخانه های فرش ماشینی است که به علت داشتن قیمت بالا در نمایشگاه های فرش سطح شهرها اکثر خریداران به سمت خرید اینترنتی فرش روی آورده اند و این نوع خرید در حال گسترش است. مخصوصا برای فرش های گران قیمت که اختلاف قیمت درب کارخانه با قیمت بازار برایشان زیاد است.

فرش 1200 شانه چیست؟

فرش 1200 شانه در واقع نوع ظریف و ریزبافتی از فرش ماشینی است که زیبایی ظاهری بیشتر از فرش 1000 شانه دارد و کیفیت بافت و الیاف آن هم بهبود یافته است. این فرش با تراکم 3600 تولید می شود و لذا ظاهر و دوام خوبی دارد و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید فرش باشد. بزرگترین کارخانه های تولید کننده این فرش در مشهد و کاشان فعالیت می کنند.

خصوصیات فرش 1200 شانه 8 رنگ

فرش 1200 شانه تها به صورت 8 رنگ بافته می شود و اگر در جایی عنوان شود که این فرش بافت 10 رنگ دارد، منظور جلوه و نمای آن است و یا اینکه دو نخ را با هم در بافت به گونه ای ترکیب کرده اند که در ظاهر تعداد رنگ ها بیشتر نشان داده شود. اما خصوصیات اصلی این فرش هم ظرافت در بافت و زیبایی خارق العاده آن است و به همین دلیل معمولا مشتریان خاص پسند و سختگیر را جذب می کند.

قیمت فرش 1200 شانه افشان جدید

فرش افشان را می توان محبوب ترین و پرفروش ترین نقشه فرش ماشینی دانست که در شانه و تراکم مختلف و رنگبندی های متفاوت از شرکت های فرش مشهد و کاشان طراحی و بافت می شود. در بافت فرش 1200 شانه هم از طرح افشان با ظاهر جدید و خوش آب و رنگ استفاده شده که توانسته در بین انواع طرح های جدید فرش از جمله فرش طرح حوض نقره، جایگاه فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. این مدل فرش علاوه بر بافت در ابعاد و اسکال هندسی استاندارد به صورت فرش گرد و بیضی هم تولید می شود که برای مفروش نمودن در پذیرایی مناسب است و وسط مبلمان جلوه شیک و جذابی دارد.

 

فرش 1200 شانه 12 متری

 

خرید اینترنتی فرش 1200 شانه ارزان

خرید ارزان همواره برای همه خریداران اولویت اصلی بوده و شرکت یا نمایشگاه فرشی را برای خرید انتخاب می کنند که علاوه بر داشتن محصولات متنوع و زیبا و با کیفیت، قیمت فروش مناسبی هم داشته باشند. در مورد فرش 1200 شانه که قیمت فروش آن در بازار بالا است، مشتریان عمدتا ترجیح می دهند از سایت هایی که این فرش را به صورت مستقیم از درب کارخانه ارسال می کنند به صورت اینترنتی خرید نمایند. لذا در این سایت هم تلاش شده ارسال فرش به صورت مستقیم از کاشان و کارخانه های معتبر فرش ماشینی باشد تا کمترین هزینه برای فروش فرش تعیین شود و مشتریان راحتتر بتوانند خریدشان را انجام دهند.

فرش 1200 شانه حوض نقره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر