09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی کاشان به دو دسته گلیم 6 رنگ و گلیم 8 رنگ تقسیم شده و به صورت عمده در اختیار پخش کننده های گلیم در سراسر کشور با قیمت درب کارخانه در این گالری ارائه می شود.

در سال 97 با آغاز مجدد تحریم ها و افزایش قیمت دلار بیشتر محصولات داخلی که مواد اولیه شان از واردات تامین میشد، قیمتشان بالا رفت. فرش و به طور کلی محصولات صنعت نساجی هم به علت اینکه الیاف و مواد اولیه شان وارداتی هستند در این دوره به صورت پلکانی افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند که خرید و فروش را در بازار کاهش داد و وقفه زیادی هم در تولید ایجاد شد. گران تر شدن فرش های مرغوب و خوب باعث شد، مردم برای تهیه احتیاجات خود به سراغ فرش های با شانه و تراکم پایین تر بروند که قیمتشان ارزان تر است و در این میان محصولاتی مانند گلیم ماشینی، گبه و گلیم فرش هم که با وجود افزایش قیمت دو برابری نسبت به فرش ارزان تر هستند، بیشتر مرود توجه مردم جهت خرید قرار گیرند.

گلیم ماشینی با دستگاه 320 شانه و با الیاف بی سی اف تولید می شود و خاب ندارد و بیشتر مصرف آن برای فضاهای جانبی منزل است که رفت و آمد زیادی در آن وجود ندارد، زیرا به علت نداشتن خاب نرم نیست و نمی تواند جایگزین فرش شود. گلیم ماشینی به شکل رولی در راه پله منازل و یا به شکل برشی در رستوران ها و سفره خانه های سنتی برای مفروش کردن آلاچیق ها هم به علت ارزان بودن استفاده می شود. اگر در فضایی که مصرف زیادی نداید می خواهید یک کفپوش مناسب و مقاوم استفاده کنید، فرش 700 شانه یا فرش 1000 شانه خوب وبا کیفیت را نباید در این بخش ها استفاده کنید، بلکه یک گلیم فرش یا گبه سنتی زیبا هم می تواند زیبایی خوبی در چنین مکانی ایجاد کند.

در حال حاضر بیشتر عمده فروشان گلیم ماشینی و گبه در صدد یافتن محصولات مرغوب و ارزان قیمت هستند که بتوانند فروش قبلی خود را بازیافته و رونق بازار را بیشتر کنند، به خصوص که با نزدیک شدن به پایان سال حجم خرید ها بیشتر شده و لازم است محصولات مناسب و ارزان قیمتی برای این منظور تهیه شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر