09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
گلیم ماشینی به صورت رول و در سایزبندی کامل با دو مدل 6 رنگ و 8 رنگ در کاشان بافت می شود و قیمت عمده مناسبی که دارد باعث شده همه شهرستان ها این کارخانه ها را برای خرید گلیم مورد نیازشان انتخاب کنند.
گلیم،گبه و کناره فرش از تولیدات اصلی کارخانه های فرش نیستند. این کفپوش ها که قیمت ارزان تر هستند و بافت ساده تری هم دارند در واقع محصولات جانبی کارخانه های فرش هستند که با داشتن قیمت ارزان تر برای فضاهای جانبی در منزل استفاده می شوند. گلیم ماشینی با دو حالت 6 رنگ و 8 رنگ تولید می شود و قیمت مناسبتر گلیم 6 رنگ باعث شده فروش آن در شهرستان ها بیشتر از گلیم هشت رنگ باشد. علاوه بر گلیم ماشینی، گبه و گلیم فرش هم همین کاربرد را دارند و البته به خاطر داشتن خاب و نرم تر بودن از گلیم، مصرفشان در منزل بیشتر بوده و بسیاری از خریداران این محصولات را حتی به جای فرش اصلی در منزلشان هم استفاده می کنند. بالا رفتن قیمت فرش در ماه های اخیر که ناشی از افزایش ناگهانی قیمت دلار بود، باعث شد بیشتر مردم برای منزلشان به دنبال گلیم فرش و گبه های زیبایی باشند که بتوانند جایگزین فرش کنند.
در گالری این سایت تلاش شده تمام محصولات صنعت فرش کشور اعم از انواع گلیم ماشینی، گبه سنتی، گلیم فرش، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه به صورت معمولی و گل برجسته و ده رنگ و هشت رنگ، فرش تشریفاتی و... قرار داده شود و در واقع گالری محصولات این سایت یک مرجع کامل و منحصر به فرد از انواع محصولات صنعت نساجی کشور است و البته بهترین تولیدات گلچین شده اند و شما شاهد عرضه محصولاتی منحصر به فرد، زیبا و ارزان قیمت در این مجموعه هستید که این امر آن را نسبت به مجموعه های مشابه متمایز نموده است.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر