09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 2 دی 1397 در ساعت 18 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت عمده انواع گلیم فرش ماشینی 6 رنگ و 8 رنگ کاشان را می توانید از طریق ارتباط با مشاورین سایت پرسان پارس استعلام بگیرید. ارزان ترین مدل های گلیم ماشینی متری در این شرکت تولید می شود.

گلیم ماشینی و گلیم فرش از تولیداتی هستند که با افزایش قیمت فرش ماشینی و محصولات مشابه دیگر فروششان افزایش داشته است. چراکه کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تمایل برای خرید گلیم های ارزان تر بیشتر شود. نمایشگاه های فرش ماشینی معمولا گلیم متری را به مشتریان خود برای استفاده در راهرو و راه پله ارائه می دهند و لذا بیشترین تولید گلیم ماشینی هم به صورت گلیم رولی یا همان گلیم کناره می باشد.

انواع گلیم جاجیم ماشینی

گلیم جاجیم ماشینی بر اساس نوع مصرفی که دارد به چند دسته تقسیم می شود که در زیر ارائه شده است:

  • گلیم راه پله یا گلیم راهرو، گلیم ماشینی کناره و یا گلیم رولی و گلیم متری
  • گلیم سایزبندی شده که به چند سایز گلیم 12 متری، گلیم 9 متری، گلیم 6 متری و گلیم 4 متری تقسیم می شود.
  • گلیم پادری که سایز آن 50*80 است.

در دسته بندی دیگری هم گلیم فرش از نظر تعداد رنگ استفاده شده در طرحش به دو دسته زیر تقسیم می شود.

  • گلیم 8 رنگ
  • گلیم 6 رنگ

گلیم ماشینی متری یا کناره

گلیم متری، کناره گلیم یا کناره فرش در عرض های مختلف از عرض نیم متر گرفته تا عرض 4 متر در کارخانه های تولید گلیم بافت می کنند. بیشترین فروش این کناره ها در عرض های نیم متر تا 1.5 متر می باشد و اگر مغازه داری بخواهد از این محصول برای فروش تهیه کند لازم است عرض های مختلف از هر طرح را برای ارائه به مشتریان خود داشته باشد. گلیم متری در سایت فرش پرسان پارس با تنوع خوب و کیفیت بالایی عرضه می شود و برای دریافت طرح های به روز این کفپوش کارشناسان به صورت پیوسته در تمام طول روز پاسخگوی شما هستند.

گلیم کناره

خرید گلیم ماشینی ارزان کاشان

گلیم ماشینی در کاشان و سایر کارخانه های تولیدی کشور معمولا به صورت 300 شانه یا 320 شانه و با تراکم 650 تا 700 تولید می شود. که همین اختلاف در شانه و تراکم بافت در شرکت های مختلف باعث تفاوت قیمت عرضه این محصولات در بازار می شود. البته برخی از شرکت ها که معروف تر هستند به علت برند بودن نامشان قیمت بیشتری دارند. به صورت کلی اگر قصد شما خرید ارزان ترین مدل گلیم راه پله باشد می توانید از تولید کننده بخواهید که برای شما تولید را با کمترین تراکم ممکن انجام دهد، البته این در شرایطی است که حجم خرید شما بالا باشد و برای کارخانه صرفه اقتصادی داشته باشد که تنظیمات دستگاه بافندگی را تغییر دهد.

تولید کننده گلیم فرش جدید ارزان قیمت

انواع گلیم ماشینی در بازار وجود دارد و مهمترین فاکتور برای خرید گلیم ماشینی این است که قیمت آن ارزان باشد، زیرا مغازه دارها معمولا سایزبندی کامل هر طرح گلیم فرش را برای فروش نیاز دارند که تهیه هم ابعاد متراژ بالایی می شود و هزینه بالایی را برای تهیه آن می بایست پرداخت نمایند، و همچنین رقابت موجود در ارائه قیمت ارزان تر به مشتریان در هر شهری باعث شده همواره متقاضیان گلیم ارزان زیاد باشند. در سایت پرسان پارس که یکی از تولید کننده ها و پخش کننده اصلی فرش ماشینی و گلیم کاشان است شما می توانید بهترین کیفیت گلیم را با قیمت ارزان و در طرح های جدید تهیه نمایید.

گلیم کناره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر