09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طاقه گلیم یا کناره گلیم ماشینی که تولید و پخش عمده آن با قیمت مناسب در کاشان می باشد، با دو بافت 6 رنگ و 8 در بازار عرضه می شود.

طاقه گلیم در واقع همان گلیم ماشینی است که به صورت رولی بافته می شود. مصرف گلیم رولی یا کناره گلیم برای راهرو و راه پله است و معمولا به خاطر تعداد زیاد پله های ورودی در ساختمان ها مصرف بالایی هم دارند و همین موضوع باعث شده ارزان قیمت بودن گلیم یک نکته مهم و اساسی در خرید به شمار رود. مغازه دارها و پخش کننده های گلیم خریدشان معمولا بالا هزار متر در هر سفارش است و به همین دلیل رقابتی و ارزان بودن آن هرچند در مقدار جزئی و کم برایشان اهمیت دارد. گلیم 6 رنگ هم به علت داشتن قیمت ارزان تر نسبت به گلیم 8 رنگ، فروش بیشتر و بهتری دارد، با وجود اینکه در ظاهر و زیبایی گلیم هشت رنگ ارجحیت دارد.

ارزان بودن گلیم ماشینی باعث شده علاوه بر مصارف خانگی از این کفپوس در مکان های عمومی و تجاری مثل رستوران و سفره خانه، سوئیت و هتل های ارزان هم استفاده شود و مکان های مختلف که نیاز به یک کفپوش ساده دارد با گلیم کناره مفروش گردد. در سطح کشور مشتریان زیادی هستند که در حوزه فروش و پخش عمده انواع گلیم و فرش ماشینی فعالیت دارند که برایشان تهیه یک گلیم ماشینی خوب و ارزان بسیار مهم بوده و در بهبود فروششان بسیار موثر است، لذا جستجوهای زیادی برای یافتن جنس مرغوب و ارزان دارند. در مجموعه پرسان پارس تنوع تولیدات چه گلیم و چه فرش و تابلو فرش به حدی بالا است که می تواند سلیقه تمامی مشتریان را راضی کند و به علت ارسال مستقیم از درب کارخانه و همکاری با شرکت های بزرگ در طول سال ها، قیمت محصولات هم رقابتی و مناسب شده است و می تواند یک مرجع خوب و مناسب برای مشتریان عمده و همچنین مصرف کننده ها در خرید انواع فرش و گلیم ماشینی باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر