09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای طرح محرابی با نقشه جدید و کیفیت بافت خوب برای استفاده در حسینیه و مساجد سراسر کشور در این مجموعه تولید و با قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار میگیرد.
فرش محرابی یا فرش سجاده ای که طرح آن مخصوص نماز خواندن طراحی شده و دلیل آن هم مرتب شدن صفوف نماز در مسجد است در بافت های مختلف به بازار عرضه می شود. نوع بافت بستگی به دستگاه بافندگی هر کارخانه دارد و شانه و تراکم را هم تعیین می کند، علاوه بر این جنس نخ به کار رفته در فرش هم تعیین کننده کیفیت ظاهری آن بوده و قیمت تمام شده فرش را این عوامل تعیین می کنند. فرش سجاده ای به شکل کناره فرش سجاده ای یا همان رول بافت می شود و عرض استاندارد برای آن هم 1.25 متر تعیین شده و طول آن هم با توجه به متراژ هر مسجدی می تواند متغیر تولید شود. البته در برخی مناطق مشتریان با توجه به نیاز مردم همان منطقه ممکن است عرض کمتر یا بیشتر برای فرش محرابی سفارش دهند. بهترین کیفیت برای فرش سجاده ای فرش 700 شانه یا فرش 1000 شانه با نخ اکریلیک است که قیمت آن هم بالاتر است و معمولا مساجد مهم در شهرهای بزرگ از این مدل فرش تهیه می کنند. اما آنچه در عموم مساجد رایج بوده و برای این کفپوش ها هزینه می شود برای سجاده فرش 500 شانه تراکم 1000 است که اغلب هم جنس الیاف پلی استر برای بافتش انتخاب می شود که ارزان تر از اکرولیک است.
در حالت کلی می توان نتیجه گرفت که قیمت فرش سجاده ای یک عدد ثابت و مشخص نیست و با توجه به اینکه شما چه شانه و تراکم و یا چه نوع نخی برای بافت انتخاب کردیه باشد می تواند قیمتش افزایش یا کاهش داشته باشد و تعیین مبلغ مشخص را خود شما خریدار محترم با توجه به بودجه خود انجام می دهید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر