09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
در سفره خانه ها و رستوران سنتی استفاده از پشتی فرش و پشتی گلیم ماشینی و گلیم فرش و گبه برای مفروش نمودن آلاچیق ها رایج است و با قیمت عمده در این سایت توزیع می شود.
سفره خانه ها و رستوران های سنتی در همه شهر ها و مراکز تفریحی و اقامتی وجود دارند. معمولا سبک دکور سنتی برای این مکان ها استفاده می شود و پشتی فرش یا پشتی گلیم که دارای طرح ساده باشد برای این اماکن استفاده می شود. از آنجایی که این مکان ها عمومی هستند نمی توان هزینه زیادی بابت تهیه این لوازم پرداخت نمود، زیرا توجیه اقتصادی ندارد و لازم نیست جنس بسیار با کیفیت بالا که مصارف خانگی دارند را در این فضاها به کار برد. برای مثال پشتی فرش 1200 شانه یا 700 و 1000 شانه در منازل و برای مصرف خانگی مناسب هستند و به همین دلیل تنوع طرح و رنگبندی زیادی دارند. این نوع پشتی فرش ها قیمت بالایی هم دارند و برای استفاده در سفره خانه ها مناسب نیستند. زیرا علاوه بر قیمت بالا، طرح هایشان هم عمدتا کلاسیک جدید است و نقشه سنتی کمتر در بین این طرح ها یافت می شود.
از آنجایی که در سفره خانه ها استفاده از قلیان مرسوم است و احتمال ریختن زغال روی کفپوش و پشتی وجود دارد، ترجیح همه صاحبان این مکان ها این است که از کفپوش های ارزان قیمت و ساده ای مثل گلیم و گبه استفاده شود تا در صورت بروز خسارت هم هزینه چندانی برایشان به وجود نیاید. در این گالری مفروش نمودن کامل این مکان ها با گلیم و گلیم فرش، و همچنین آماده کردن پشتی فرش و گلیم ماشینی با فوم فشرده مرغوب در قیمت مناسب و ارزان انجام می شود. نمونه مراکز مشابه که توسط این مجموعه آماده شده است هم در تصاویر مربوطه می توانید مشاهده کنید و برای انتخاب طرح مناسب و زیبا ایده بگیرید.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر