09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش هتلی یا فرش تشریفاتی که به شکل رول در عرض های مختلف و رنگ قرمز و سایر رنگ های سفارشی بافت می شود با قیمت خرید عمده مناسب در این مجموعه عرضه می شود.

همانطور که می دانید استفاده از فرش تشریفاتی مخصوص هتل  ها و تالار ها می باشد و در این مکان ها با استفاده از این رول های زیبا فضایی متفاوت و مجلل ایجاد می شود. فرش هتلی را می توان در ورودی، راهرو و بخش های عمومی هتل استفاده نمود. معمولا هتل های لوکس و بزرگ رنگی را برای فرش تشریفات انتخاب می کنند که با سایر دکوراسیون و چیدمان داخلی همخوانی داشته باشد. از طرفی تولیدات فرش تشریفاتی عمدتا در رنگ قرمز ساده با حاشیه کرم یا ورساچه می باشد. این مشتریان برای تهیه فرش مورد نظرشان لازم است به صورت سفارش طرح و ابعادشان را روی یک کیفیت مشخص از فرش سفارش دهند تا برایشان طراحی و تولید شود.

در مجموعه فرش پرسان پارس سفارشات متعددی از هتل ها، تالار ها و آمفی تاتر های مربوط به شرکت ها انجام شده که این دسته از خریداران یا یک طرح خاص را خودشان ارائه نموده اند و در این مجموعه طراحی و بافت فرش برایشان انجام شده و یا اینکه از طرح ها و نقشه های موجود در سایت انتخاب نموده اند و بافت فرش در متراژ و اندازه مورد نظرشان صورت گرفته است.

از نظر قیمت هم تنوع محصولات این مجموعه بالا بوده و هر خریداری با هر بودجه ای که برای تهیه فرش تشریفاتی در نظر گرفته است می تواند یکی از انواع محصولات موجود را انتخاب نموده و سفارش دهد؛ موکت تشریفاتی ورساچه طلاکوب، موکت فرش تشریفاتی، فرش پلی استر تشریفاتی و همچنین انواع فرش اکریلیک تشریفاتی 500 شانه و 700 شانه مرغوب در این گالری امکان بافت طبق سفارشات وجود دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر