09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 27 مرداد 1397 در ساعت 9 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد در سایز بزرگ به شکل سفارشی در طرح های کلاسیک ایرانی طبق خواسته مشتریان د سایز دلخواهشان و رنگبندی مورد نظرشان امکان طراحی و تولید با قیمت خرید مناسب به شکل آنلاین دارد.

برای داشتن یک فرش زیبا در منزل خود می توانید با جدیدترین مدل های فرش ماشینی ایران در این سایت آشنا شوید. در حال حاضر فرش ماشینی در ایران با سبکی متفاوت در حال تولید است و دیگر انبار نمودن چند طرح مشخص بدون تنوع و ارتقای کیفیت در کارخانه ها رایج نیست، بلکه تولیدات جدید به طور پیوسته به روز می شوند و انواع فرش خاص نظیر فرش گرد و بیضی یا فرش هشت ضلعی، فرش سایز بزرگ و یا طرح های فانتزی جدید توسط برندهای بزرگ کشور تولید می شوند.

در بین انواع تولیدات فرش دایره ای یا همان فرش گرد در واقع ظاهری خاص تر و متفاوت تر را به فرش ماشینی می دهد که این زیبایی در رخ فرش و شکل هندسی متفاوتش آن را در نظر هر بیننده ای جذاب می کند، همین موضوع باعث شده افرادی که برای منزل خود به دنبال یک فرش متفاوت و زیبا هستند، عمدتا به سوی فرش گرد و بیضی جذب شوند، فرش های ماشینی زیادی تاکنون در این مجموعه توسط هموطنان عزیز سفارش داده شده و به مرحله تولید رسیده است که تعدادی از این تولیدات در گالری سایت ارائه شده است تا مشتریان بتوانند هنگام خرید با مشاهده نموده های بافته شده رخ نهایی فرش را بهتر ببینند. فرش گرد و بیضی قابلیت بافت در هر شانه و تراکمی را دارد، عمده تولیدات جدید یا فرش گرد 1200 شانه هستند و یا به صورت فرش دایره ای 700 شانه بافت شده اند. اگر از یک طرح فرش مستطیل هم خوشتان آمده باشد و بخواهید ان را به صورت گرد خریداری کنید می توانید سفارش طراحی و بافت آن را در مجموعه ارائه دهید تا یک فرش گرد خاص مطابق با سلیقه شما و تنها برای شما تولید شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر