09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 4 آبان 1398 در ساعت 18 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش کاشان با نقشه های جدید هزار شانه ده رنگ و کیفیت بافت عالی در این گالری با قیمت مناسب به شکل آنلاین آماده خرید هموطنان از سراسر کشور می باشد.

وجود برندهای مختلف فرش ماشینی در کاشان که از نظر کیفیت و تنوع در کشور حرفی برای گفتن دارند موجب شده تا فرش کاشان خود به برندی معتبر و محبوب تبدیل گردد و بسیاری از مشتریان به دنبال خرید فرش مرغوب کاشان برای منزلشان باشد. در سال های اخیر که صنعت فرش ماشینی رشد بسیار خوبی از نظر تنوع تولیدات و مرغوب تر شدن کیفیت داشته اشته است. فرش ماشینی با شانه و تراکم بالا و بهترین نخ و الیاف تولید شده و می شود که موجب شده مشتریان با اطمینان و اعتماد بیشتری نسبت به خرید فرش اقدام نمایند.

فرش 1000 شانه تراکم 3000 با دو مدل 8 رنگ و 10 رنگ از مجمله محبو ترین انواع فرش ماشینی در فروش انلاین و فروش نمایشگاهی می باشد، چراکه رریزبافتی الیاف و بافت فرش رخ ظریف و جذابی به آن داده و در عین حال نسبت به فرش های 1200 شانه و 1400 شانه جدید قیمت مناسب تری دارد و این عوامل موجب محبوبیت و فروش بیشتر آن در بین مشتریان شده است. در این گالری هم تولیدات جدید فرش 1000 شانه کاشان که پرفروش بوده و جزء بهترین نقشه های کارخانه های بزرگ هستند معرفی می شود. لذا خریداران فرش هزار شانه فرصت مناسبی برای خرید آنلاین فرش دارند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر