09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 29 بهمن 1396 در ساعت 10 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفید ابریشمی 1000 شانه که برای چاپ عکس چهره و منظره با دستگاه سابلیمیشن و یو وی استفاده می شود، قیمت فروش عمده مناسبی در این گالری دارد.

فرش ابریشمی هزار شانه در بین انواع فرش خام سفیدی که برای چاپ عکس می توان استفاده نمود، گزینه مناسب تری است؛ زیرا قدرت جذب رنگ بالا، براقیت و کیفیت چاپ خوبی دارد و معمولا مشتریانی که این محصولات را خریداری نموده اند رضایت 100% داشته اند. علاوه براین مدل، فرش 1200 شانه اکریلیک و 700 شانه ابریشمی هم برای کار چاپ استفاده می شود که کیفیت آن هم به نسبت خوب است اما بهترین فرش های چاپی آنهایی هستند که از فرش ابریشمی 1000 شانه تراکم سه هزار تولید شده اند.

افرادی که در حوزه چاپ فعالیت دارند و به این مدل فرش های مرغوب برای چاپ نیاز دارند، قطعا مدل های مختلفی از این فرش ها را تست نموده اند. اختلاف قیمت اندکی بین محصولات تولیدی مختلف وجود دارد، اما باید بدانید که ارزش یک محصولی که کیفیت چاپ خوب دارد به مراتب بالاتر است و نباید برای خرید کمی ارزان تر محصول نامرغوبی را خریداری کرد.

در این مجموعه تلاش شده محصولاتی به همکاران گرامی عرضه شود که از نظر ظاهری و کیفیت بافت و جنس الیاف کاملا درجه یک بوده و تابلو فرش چاپی زیبا و جذابی را حاصل نماید. این مجموعه را دنبال نمایید تا همواره از بهترین و جدیدترین تولیدات روز اطلاع یافته و بهترین خرید را داشته باشید. در مجموعه پرسان پارس قیمت های ارائه شده برای تابلو فرش سفید خام با توجه به جنس و کیفیت بافت محصولات کاملا مناسب و رقابتی می باشد و می توانید فروش خوبی را با تهیه فرش های خام مرغوب برای خود بدست آورید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر