09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع رویه پشتی فرش 700 شانه و 1000 شانه و پشتی پر شده کامل با فوم فشرده مرغوب با قیمت عمده مناسب در این گالری عرضه می شود.

رویه پشتی فرش در شانه و تراکم مختلف توسط دستگاه های بافندگی فرش ماشینی تولید می شود. عرض دستگاه های فرش معمولا سه متر است و هنگام تولید فرش 9 متری نیم متر عرض دستگاه خالی می ماند. شرکت های فرش برای جلوگیری از ایجاد پرتی و افزایش بهره وری در این بخش دستگاه معمول پشتی فرش سایز 50*100 و یا تابلو فرش تولید می کنند. به همین دلیل ابعاد اکثر پشتی فرش های موجود در بازار 50*100 می باشد.

پس از تولید رویه پشتی توسط کارخانه شرکت ها و کارگاه هایی که در حوزه پر کردن پشتی فعالیت دارند این رویه ها را از کارخانه خریداری نموده و با روش های مختلف آنها را پر نموده و دوخت می کنند. جنس موادی که پشتی با آن پر می شود تاثیر مستقیم روی قیمت نهایی و کیفیت و ماندگاری آن دارد. بیشتر فروش پشتی فرش ها معمولا بر روی محصولاتی است که با فوم فشرده مرغوب پر شده اند. اما برخی از فروشنده ها به علت اینکه در شهرشان قدرت خرید مردم بالا نیست و می خواهند با قیمت کمتر پشتی را خریداری نموده و به فروش برسانند، درخاوست پشتی پر شده با فوم معمولی دارد. لذا عرضه پشتی در این مجموعه به صورت کامل بوده تا خریداران و اقشار مختلف راحتتر بتوانند آنچه را که میخواهند تهیه نمایند.

نوع دیگری از پر شدن هم وجود دارد که پشتی به صورت کامل با پرز پر می شود و در این حالت قیمت تمام شده آن بیشتر از سایر روش های پر کردن می شود. بنابراین اینکه چه نوع پشتی فرش را بخواهید خرید کنید به بودجه شخصی شما بستگی دارد و می توانید تمامی انواع پشتی را که در این متن توضیح داده شد را از همین مجموعه تهیه نمایید.

افرادی هم که کارگاه تولید پشتی دارند هم می توانند تنها رویه پشتی را از این گالری تهیه نموده و خودشان فرآیند پرنمودن آن را انجام دهند تا با کاهش وزن و حجم محصول هزینه ارسال هم برایشان به حداقل برسد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر