09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3000 با نقشه های جدید ایرانی کلاسیک و بافت خوب در کارخانه های بزرگ کاشان تولید و از طریق سایت پرسان پارس توزیع می شوند.

ورود فرش 1000 شانه به بازار در زمانی بود که فرش 700 شانه در بازار اشباع شده و نیاز به یک فرش با ویژگی و مشخصات جدید و به روز تر بود. تنوع و رنگ بندی فرش 700 شانه بالا است و در حال حاضر هم گستردگی زیادی دارد. اما ریزبافتی و ظرافتی که فرش 1000 شانه دارد موجب شده تا سمت و سوی خریداران بیشتر به این فرش باشد. زیرا رخ بهتر و کیفیت بالاتری دارد و در حین مصرف هم پرزدهی کمتری داشته لذا ایجاد حساسیت هم در بدن نمی کند.

کاشان به عنوان بزرگترین مرکز تولید فرش ماشینی در ایران ارائه کننده بهترین و جدیدترین فرش های ماشینی در کشور محسوب می شود. انواع فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف با به روز ترین دستگاه های بافندگی در این شهر تولید شده و برای اینکه مردم در سراسر ایران بتوانند راحتتر اقدام به تهیه فرش ماشینی کنند، شرکت های بزرگ اقدام به فروش آنلاین فرش نموده اند تا امکان تهیه مستقیم فرش از درب کارخانه برای همه فراهم باشد. فرش 1000 شانه با داشتن قیمت خوب و کیفیت بالا توانسته در جایگاه فروش خوب بین انواع فرش های تولیدی قرار بگیرد. در این سایت هم این محصول با دو مدل 8 رنگ و 10 رنگ عرضه می شود و این امر تنوع و رنگبندی را گسترش داده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر