09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش 1200 شانه گل برجسته هایبالک در کاشان در سال های اخیر تغییرات زیادی در حجم خرید و فروش های داخلی و خارجی ایجاد نموده است.

فرش 1200 شانه به دو صورت معمولی و گل برجسته تولید می شود. نوع گل برجسته یا هایبالک به تازگی در همین سال های اخیر وارد صنعت فرش کشور شده و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. دلیل محبوبیت فرش گل برجسته 1200 شانه این است که ظرافت و زیبایی این فرش را بیشتر نمایان می کند و همین موضوع برای خریداران بسیار جالب توجه است. در شرکت های بزرگ و معتبر شما می توانید نقشه های خاص و متفاوتی را که به صورت گل برجسته و با رنگبندی خاص و زیبا طراحی و تولید شده اند را مشاهده نمایید. شرکت هایی که برند نبوده و تمایلی هم به داشتن سهم بیشتر در بازار ندارند تنها به تولید همان فرش های قبلی بسنده نموده و تغییرات نوآورانه کمتری را در تولیداتشان اعمال می کنند.

در مجموعه پرسان پارس تلاش شده همواره به روز و جدید بودن محصولات، قیمت و تنوع خوب و همچنین عرضه محصولات با کیفیت بالا خط مشی مجموعه باشد، لذا جدیدترین تولیدات صنعت فرش ماشینی کشور را همواره در این مجموعه معرفی می کنیم. نقشه های پرفروش و محبوب بازار را که تولیدات برندهای برجسته بوده گلچین نموده و در اختیار خریداران عزیز قرار می دهیم. هدف از تولید فرش های 120 شانه گل برجسته هم ایجاد تنوع و پویایی در بازار فرش داخلی و خارجی برای محصولات ایرانی بوده است که موفق هم عمل نموده و در حال حاضر فرش 1200 شانه کاشان در سراسر ایران و همچنین در صادرات به کشور های مختلف فروش خوبی دارد و نوع گل برجسته آن هم مورد استقبال خریداران می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر