09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه تراکم 3600 که بافت آن با نخ اکریلیک ترک باشد، ظرافت و زیبایی رخ فرش را دو چندان نموده و دوام و ماندگاری آن هم بالا خواهد بود.

آنچه به عنوان فرش خوب در بین مردم ایران رواج یافته است فرشی است که الیاف استفاده شده در آن دارای نخ 100% اکریلیک باشد زیرا این الیاف دارای داوم و ماندگاری بیشتری هستند و پاخور بهتر و نرم تری نسبت به پلی استر دارند. اما اکریلیک هم انواع مختلفی دارد و صرفا بافت اکریلیک خالص را نمی توان بهترین مدل فرش دانست. به خصوص در مورد فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه که الیاف بسیار ظریف و نازک هستند و مقاومت نخ در این فرش ها اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در حال حاضر شرکت های بزرگ و مطرح کشور که اعتباری چندین ساله در تولید فرش دارند، از نخ اکریلیک ترک برای بافت فرش ماشینی استفاده می کنند که استحکام و ماندگاری نخ در این تولیدات بیشتر بوده و زیبایی و رخ بهتری هم در فرش ایجاد می کند. مشتری که قصد خرید فرش داشته باشد نمی تواند از روی شکل ظاهری آن نوع الیاف به کار رفته در فرش را تشخیص دهد و حتی بسیاری از افراد با تجربه و ماهر در حوزه فروش هم این موضوع را نمی توانند از روی ظاهر تشخیص دهند و در بسیاری موارد تنها با آزمایش الیاف می توان نوع دقیق الیاف را فهمید. پس اگر قصد خرید فرش خوب و مقاوم دارید، می توانید برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت و بافت خوب فرش، انتخاب خود را در مجموعه های معتبر و برندهای بزرگ و خوشنام انجام دهید که برای حفظ نام و اعتبار خود استفاده از الیاف مرغوب و با کیفیت دارند. فرش هایی که شانه و تراکم بالاتری دارند، اعم از فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه در این مورد حساسیت بیشتری داشته و کیفیت الیاف در این بافت ها مهم تر است و لازم است دقت در هنگام خرید این تولیدات بیشتر شود. در سایت پرسان پارس تلاش شده تولیداتی به مشتریان معرفی شود که دارای استاندارد های لازم کیفی باشند و تنها محصولات برتر شرکت های بزرگ وخوشنام کشور در گالری قرار داده شود تا مشتریان هنگام خرید محصول خیالشان از بابت کیفیت آسوده بوده و تنها تمرکزشان بر روی انتخاب نقشه و طرح دلخواهشان باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر