09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید بهترین مدل ها از فرش ماشینی 1000 شانه 10 رنگ واقعی در کاشان صورت می گیرد و پخش مستقیم این محصولات بر عهده مجموعه پرسان پارس می باشد.

فرش ماشینی خوب در بازار همواره مشتریان زیادی دارد و داشتن کیفیت و تنوع موجب برند شدن و محبوبیت آن محصول در بین خریداران می شود. در انتخاب فرش ماشینی اولویت اصلی اکثر مردم قیمت محصول و زیبایی ظاهری آن است و لذا کارخانه های فرش ایران هم همواره تلاششان تولید محصولات زیبا و خاص با قیمت رقابتی بوده است. در بین تولیدات مختلفی که به بازار عرضه می شود و شانه و تراکم مختلف دارند، فرش هزار شانه تراکم سه هزار که به دو صورت هشت رنگ و ده رنگ تولید می شود، بیشترین میزان خرید و فروش در بازار فرش را به خود اختصاص داده است.

علت محبوبیت فرش 1000 شانه را می توان در ویژگی های برجسته این محصول جستجو نمود، اول اینکه قیمت تمام شده فرش هزار شانه تقریبا رنج مناسبی دارد و اکثر خریداران می توانند آن را برای خرید انتخاب نمایند، دوما طرح و نقشه های فرش هزار شانه ریزبافت، ظریف و متنوع بوده و تمامی سلیقه ها را پوشش داده است، علاوه بر اینها، کیفیت و دوامی که این فرش دارد موجب جلب نظر خریداران و مشتریان شده است، زیرا با خیالی آسوده تا سال های سال می توان از این مدل فرش ها استفاده نمود.

فرش 1000 شانه 10 رنگ واقعی

تعداد رنگ های به کار رفته در فرش ماشینی به خصوص اگر شانه و تراکم محصول بالا باشد، اهمیت زیادی پیدا می کند، زیرا ریزبافت و ظریف بودن فرش و داشتن تداد رنگ بیشتر باعث میشود طرح فرش رخ بهتر و جذاب تری داشته باشد. برای مثال اگر یک طرح مشخص چون نقشه افشان یا طرح ماهی و اصفهان از فرش 1000 شانه 8 رنگ را در کنار همین نقشه ها از فرش 1000 شانه 10 رنگ واقعی قرار دهیم، مشاهده خواهید کرد، که فرش هزار شانه ده رنگ رخ و جلوه بهتری دارد  بیشتر شما را جذب می کند. لذا در این مجموعه هر دو نوع فرش هشت رنگ هزار شانه که قیمت مناسب تری دارد و فرش ده رنگ که زیبایی و ظاهر جذاب تری دارد را می توانید خریداری نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر