09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت فرش های تشریفاتی قرمز  رنگ برای استفاده در مراسمات رسمی و ورودی فضاهای تجاری خریداری می شوند و به علت قیمت مناسب تعداد سفارش زیادی دارند.

تولید فرش تشریفاتی به صورت عمده در کاشان و اصفهان انجام می شود. تولید فرش بیشتر درر کاشان و موکت آن در اصفهان است. این تولیدات در عرض های نیم متر تا 3 متر قابلیت بافت دارند. بنابراین مشتریان محدودیتی در انتخاب عرض نداشته و می توانند دقیق ترین عرض را برای سفارش خود تعیین کنند تا هزینه اضافی برای خرید پرداخت نکنند، زیرا قیمت این محصولات به صورت متر مربع محاسبه می شود، یعنی عرض در طول فرش یا موکت ضرب شده و مساحت به دست آمده در قیمت محصول ضرب شده و قیمت تمام شده آن به این صورت محاسبه می گردد. در این گالری انواع فرش و موکت تشریفاتی زیبا و ارزان قیمت را ارائه نموده ایم و مشتریان می توانند بر اسای کیفیت و قیمت محصولات یا طرحی که مد نظرشان است یکی از کد ها را انتخا نموده و خریدشان را در مجموعه ثبت کنند.

تمامی محصولت به صورت رول کامل به فروش می رسد و طول رول ها بین 25 الی 30 متر متغیر است. افرادی که کمتر از این متراژ نیاز دارند، برای تهیه محصول مورد نظرشان با کارشناسا تماس گرفته و در صورت موجودی آن سایز می توانند خریدشان را انجام دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر