09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 دی 1396 در ساعت 22 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سایت فرش پرسان پارس انواع فرش ماشینی گرد و بیضی در ابعاد بزرگ و سفارشی با قیمت مناسب و طرح دلخواه مشتریان قابلیت بافت دارند.

فرش یک کالای مهم و اساسی در فرهنگ ایرانیان به شمار می رود و فرش های ایرانی هم زبانزد جهان از نر طراحی و کیفیت می باشند. اگرچه وجود تحریم های اقتصادی زیاد در ایران طی سال های گذشته صادرات این محصول را به صورت چشمگیری کاهش داده اما اعتبار و ارزش فرش ایرانی همچنان در کشورهای مختلف بالا است و خریداران فرش تلاش میکنند فرش ایرانی اصیل را یافته و خریداری کنند.

امروزه سلیقه مشتریان تغییر کرده و فرش های با طرح جدید یا اشکال هندسی خاص طرفداران بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند. فرش های گرد و بیضی و چند ضلعی از جمله این فرش های خاص هستند که برای فضاهای قابلیت استفاده دارند و امروزه مشتریان زیادی دارند. فرش گرد در گذشته تنها در سایزهای کوچک به عنوان قالیچه و پادری استفاده می شود اما زیبایی و جذابیت فرش گرد سایز بزرگ موجب شده استفاده از آنها به عنوان فرش اصلی در منزل هم مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی تمایل به خرید این فرش ها داشته باشند.

اگر شما هم از طرفداران فرش های گرد ماشینی هستید حتما طرح های زیبای گالری فرش گرد و بیضی مجموعه پرسان پارس توجه شما را جلب نموده و تمایل به سفارش این محصولات دارید. در این مجموعه شما می توانید یک طرح خاص را در سایزی که می خواهید و متناسب با فضای داخلی منزل شما است را سفارش دهید و با صرف هزینه کم و در زمان کوتاه فرش را تحویل بگیرید.

فرش گرد

نمونه فرش های زیبای گرد و بیضی جدید را در این سایت بخش گالری محصولات، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی می توانید دنبال کنید و برای سفارش با مشاورین تماس بگیرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر