09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 اسفند 1396 در ساعت 11 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ عکس روی تابلو فرش به خصوص طرح چهره شخصی مشتریان زیادی در این سایت دارد و نمونه سفارشات مشتریان در گالری سایت قرار داده شده است.

تابلو فرش ماشینی یا دستباف با هر طرحی که تولید شده باشد می تواند یک هدیه خوب و ماندگار برای دوستان و عزیزانمان باشد. در گذشته تابلو فرش ماشینی چهره تنها به روش بافتی تولید می شد و لذا اکثر خریداران به علت وضوح و کیفیت پایین چهره در حالت بافتی ترجیح می دادند طرح آیه و منظره را برای خود یا برای هدیه دادن استفاده کنند. اما امروزه چاپ عکس روی تابلو فرش با دستگاه یو وی و سابلیمیشن حرارتی انجام می شود که اگر فرش خام مورد نیاز برای چاپ ابریشمی 1000 شانه یا 1200 شانه باشد وضوح تصویر روی تابلو فرش بسیار بالا خواهد بود. علاوه براین تعداد بالای رنگ در تولید تابلو فرش چاپی باعث زیباتر شدن و طبیعی تر شدن رخ محصول می شود و لذا طرح تابلو فرش به دستبافته های تبریز بسیار نزدیک می شود.

بالا رفتن کیفیت تابلو فرش ماشینی که به روش چاپی تهیه شده اند باعث شده بیشتر خریداران جدید سفارشات چاپ عکس چهره روی فرش را به صورت چاپی ارائه دهند و از این محصولات برای هدیه دادن بیشتر استفاده شود. در حال حاضر سهم زیادی از تولیدات تابلو فرش چاپی مجموعه پرسان پارس را سفارشات عکس چهره تشکیل می دهد و لذا تولید این مدل تابلو فرش ها در هر سایز سفارشی که مشتری داشته باشد انجام می شود.

سفارش تابلو فرش چاپی هدیه

برای داشتن بهترین تابلو فرش چاپی از چهره خود با تبدیل عکس شخصی دوستان به تابلو فرش ماشینی و هدیه دادن، می توانید با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید با هر بودجه ای که برای خرید در نظر داشته باشید می توانید یک تابلو فرش چاپی زیبا و مناسب برای عزیزانتان هدیه بگیرید. ابعاد متنوعی برای سفارش وجود دارند، نمونه های کامل در گالری سایت و اینیستاگرام اختصاصی تابلو فرش چاپی پرسان پارس را می توانید ببینید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر