09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 23 آذر 1396 در ساعت 11 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش خام سفیدی که در کارخانه های فرش تولید می شود برای استفاده در فرآیند تولید تابلو فرش چاپی به صورت مستقیم در این سایت پخش می شود.

با شناخته شدن تابلو فرش های چاپی بین مردم و مشتریان داخلی و خارجی تابلو فرش، میزان تقاضا برای فرش خام سفید افزایش قابل توجهی داشته است. اکثر افرادی که در حوزه چاپ کار می کنند و دستگاه چاپ سابلیمیشن یا یو وی دارند، به فکر تولید و فروش تابلو فرش چاپی افتاده اند و برای اینکار به فرش سفید ساده باف آن نیازمند هستند. در تهیه تابلو فرش چاپی یکی از مهمترین عوامل در کیفیت و زیبایی محصول، جنس و ظرافت، شانه و تراکم همین فرش ها می باشد و نوع دستگاه عملا تاثیر بسیار زیادی در کیفیت چاپ نخواهد داشت. لذا در این گالری تلاش نموده ایم با معرفی انواع فرش های موجود در بازار بهترین نوع آن را به همکاران عزیز معرفی کنیم. فرش های ساده باف در کارخانه های مختلف قابلیت تولید دارند، اما باید بدانید بهترین فرش خام برای فرآیند چاپ فرش 1000 شانه ابریشمی با تراکم 3000 می باشد و حتی فرش 1200 شانه ای که جنس الیاف آن اکریلیک باشد از نر کیفیت و زیبایی تابلو فرش چاپی نهایی نمی تواند با تابلو فرش ابریشمی رقابت کند.

البته شایان ذکر است که در مجموعه پرسان پارس هر دو نوع این محصول موجود می باشد و مشتریان می توانند از هر دو نمونه تهیه کرده و پس از تست با دستگاه خود جنس مورد نظر را انتخاب نموده و بر اساس آن خریدشان را انجام دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر