09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استفاده زیاد از پشتی فرش دیواری در ایران موجب رونق تولید و فروش این محصول در کاشان و اسال آن به شهرهای مختلف کشور شده است.

در کشور ما سبک زندگی و دکوراسیون منازل اکثرا به شکل سنتی بوده و برخلاف سایر کشورها تمامی کف منزل با استفاده از انواع فرش و موکت مفروش می شود. استفاده از مبلمان هم به ویژه در شهرستان های کوجک جنبه تزیینی داشته و بیشتر از پشتی فرش دیواری استفاده می گردد. قیمت بالای مبلمان و کوچک بودن فضای داخلی اکثر خانه ها نیز موجب شده تا مصرف این محصول بیشتر نیاز باشد.

علاوه بر منازل مسکونی پشتی فرش استفاده بسیار زیادی در مساجد و حسینه ها دارد و هر مسجدی معمولا تعداد زیادی از این محصولات را نیاز دارد که قالبا این مدل پشتی ها به همراه سجاده فرش به صورت ست تهیه می شود تا نظم و هماهنگی بین پشتی و فرش این فضاهای بزرگ موجب زیباتر شدن این مکان ها شود.

قیمت عمده پخش پشتی فرش کاشان

پشتی فرش های ماشینی جدید اکثرا در شانه و تراکم بالا و در طرح و نقشه های جدید بافت می شود، لذا قیمت رویه پشتی ها نسبت به گذشته افزایش داشته است. نحوه پر شدن پشتی هم تاثیر زیادی بر روی قیمت دارد و افرادی که می خواهند این محصولات را به صورت بسیار ارزان تهیه کنند می توانند درخواست کننده نوع پر شدن پشتی با مواد اولیه ارزان تر باشد تا قیمت تمام شده محصول برایشان کمتر باشد. علاوه بر این هنوز هم رویه پشتی های 440 شانه و 500 شانه ارزان قیمت وجود دارند که استفاده از این رویه ها می تواند قیمت محصول را کاهش دهد. اما به صورت کلی فروش پشتی فرش در طرح های جدید که شانه و تراکم بالا دارد و کیفیت بالا در پر شدنشان اعمال میگردد بیشتر است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر