09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 10 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید تابلو فرش ماشینی طرح آیه و منظره در نقشه های جدید و پرفروش بازار این محصول را در حوزه داخلی و خارجی رونق بخشیده است.

تابلو فرش ماشینی یکی از محصولات جانبی صنعت فرش ماشینی کشور استکه در مدت کوتاهی به سرعت توانسته بازارهای بزرگی را بدست آورد. در ابتدای مسیر تولید این محصول، کیفیت و توع تابلو فرش ها بسیار کم بود و قیمت ها هم به علت کم بودن عرضه آن نسبت به تقاضا بالا بود. به مرور و یا شناخته شدن بیشتر این تولیدات در بازار شهرهای مختلف ایران و همچنین در خارج از کشور، حجم تولید تابلو فرش در کارخانه های مختلف افزایش یافت، تنوع طرح ها بیشتر شد و با وارد شدن دستگاه های بافندگی در شانه و تراکم بالاتر به صنعت فرش کشور، محصولات از نظر کیفیت نیز بسیار بهتر شده و توان ورود به بازارهای جهانی را بدست آوردند.

فروش مستقیم تابلو فرش ماشینی

هم اکنون افراد زیادی در مناطق مختلف کشور در زمینه فروش و پخش انواع تابلو فرش ماشینی آیه و منظره فعال هستند که اکثرشان محصولات مورد نیازشان را از کاشان و یا تهران تهیه می کنند. این دسته از افراد برای تهیه مستقیم و راحت انواع تابلو فرش جدید و پرفروش می توانند با این مجموعه همراه شوند و با استفاده از تابلو فرش های ماشینی جدید و پرفروشی که در این مجموعه عرضه می شود میزان فروش خود را افزایش دهند. همچنین صادر کننده های تابلو فرش هم می تونند این محصول پرسود را در تیراژ بالا و طرح های سفارشی از این مجموعه سفارش دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر