09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 1 شهریور 1397 در ساعت 17 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای طرح محرابی مخصوص مسجد و حسینه ها در رنگ و طرح های مختلف در کارخانه کاشان تولید و با قیمت درب کارخانه در این مرکز توزیع می شود.

تولید فرش محرابی در سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و اکثر مساجد و حسینه های بزرگ و کوچک در سراسر کشور از شهرها و شهرستان های بزرگ گرفته تا شهرستان های کوچک و حتی روستا ها هم اقدام به خرید سجاده فرش برای مسجد و حسینه منطقه خود نموده اند.

استفاده از فرش سجاده ای در این اماکن به این دلیل که هم قیمت تمام شده کمتری نسبت به فرش دارد و همچنین در منظم کردن صفوف نماز موثر است بسیار مورد توجه است علاوه براین نظم و هماهنگی و زیبایی که در فضا ایجاد می کند باعث شده مشتریان بیشتری طالب خرید این مدل فرش ها برای مسجد و حسینه ها باشند. هیئت امنای مساجد با بودجه مردمی که در اختیار دارند می توانند با مناسب ترین قیمت سجاده فرش های محرابی را تهیه کنند. زیرا تولید فرش سجاده ای تنها محدود به یک کیفیت و قیمت یا یک سری طرح مشخص نیست. یک طرح را می توان در چند کیفیت از 400 شانه با نخ پلی استر گرفته تا فرش مرغوب 1000 شانه اکریلیک هیت ست تولید نمود.

در این حالت کارشناسان با ارائه یک لیست کامل از انواع سجاده فرش هایی که شما قادر خواهید بود با بودجه ای که دارید خرید کنید تهیه نمایید؛ شما را راهنمایی می کنند. برای مثال با یک مبلغ مشخص می توان هم فرش 500 شانه پلی استر خریداری کرد و هم فرش 440 شانه اکریلیک این دو محصول از نظر قیمت تقریبا یکی هستند و اختلاف قیمتی اندکی دارند اما نوع بافت و جنس الیاف متفاوتی دارند. در مقابل محصولات دیگری هم هستند که همین ویژگی را دارند یعنی کیفیت ها مختلف و قیمت ها در یک رنج مشخص قرار دارد.

خریداران سجاده فرش معمولا تخصص کافی در زمینه انواع نخ ها، انواع دستگاه های بافندگی و شانه و تراکم فرش و قیمت ها ندارند و لازم است قبل از سقفارش و خریدشان با کارشناسان مشورت نموده و نسبت به بودجه ای که دارند برایشان فرش مناسبی برای تولید در نظر گرفته شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر