09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش قرمز تشریفاتی هتلی با شانه و تراکم مختلف به صورت سفارشی در مجموعه پرسان پارس طراحی و تولید شده و خرید از سراسر کشور برای مشتریان امکان پذیر است.

به فرش قرمز حاشیه کرم ساده که در مراسمات مختلف دولتی و خصوصی استفاده می شود فرش تشریفاتی گفته می شود که البته امروزه تولید آن از آن شکل ساده و یک مدله آن خارج شده و خریداران جدید ترجیح می دهند با ایجاد کمی تغییرات در طرح و نقشه و یا حتی رنگ آن فضایی متفاوت تر در مراسمات یا مکان های تجاری خود ایجاد نمایند. برای مثال هتل های لوکس ترجیح می دهند این مدل فرش را با رنگبندی متناسب با دکوراسیون و چیدمان مرتبط با فضای خود داشته باشند و یا موارد مشابه که مشتری به دنبال یافتن یک فرش تشریفاتی خاص با طرح اختصاصی می باشد.

در مجموعه پرسان پارس که تخصصی ترین سایت عرضه فرش و موکت تشریفاتی در ایران به شمار می رود می توانید نمونه های متعدد و زیبا از انواع فرش و موکت تشریفاتی جدید و زیبا که با خلاقیت طراحان مجموعه تولید شده و یا خود مشتریان طرحی اختصاصی را برای بافت اراه داده اند را مشاهده نمایید. برخی طرح ها همان رنگ قرمز با حاشیه ورساچه و یا یک حاشیه متفاوت با رنگ زیبا دارند و برخی دیگر از نقشه ها پا را از این هم فراتر نهاده و به صورت کامل یک فرش تشریفاتی رولی در طرح و نقشه جدید ارائه داده اند که می تواند برای مشتریان خاص پسند مجموعه جالب توجه باشد.

 

فرش قرمز تشریفات

شما هم اگر متراژ خریدتان بالا باشد می توانید یک طرح اختصاصی برای بافت در این مجموعه سفارش دهید و رنگبندی اندازه و نوع الیاف و شانه و تراکم فرش تشریفاتی را براساس نیاز خود تعیین نمایید. قیمت تمام شده محصول هم براساس پارامتر های ذکر شده در فوق محاسبه شده و توسط کارشناسان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر