09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 خرداد 1397 در ساعت 12 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش دایره ای یا گرد عمدتا با کیفیت 700 شانه در بازار موجود می باشد، در این گالری نقشه های زیبایی از فرش گرد 1200 شانه هم برای خرید مشتریان عزیز ارائه شده است.

مشتریانی که قصد خرید فرش دایره ای شکل، بیضی یا فرش هشت ضلعی دارند، معمولا ظاهر و زیبایی فرش برایشان اولویت است خرید بوده و برای یافتن طرح و نقشه دلخواه زمان زیادی را به جستجو می پردازند، به خصوص که تنوع در تولید فرش های گرد در کارخانه های فرش بالا نیست. بخش زیادی از تولیدات فرش گرد و فرش بیضی هم در کیفیت فرش 700 شانه بوده و ممکن است دلخواه این مشتریان نباشد. البته فرش های گرد 700 شانه دارای تنوع خوب و قیمت مناسبی هستند و فروش بالایی هم دارند، اما اگر ظرافت بالا در بافت و نقشه های خاص تر مد نظر مشتریان باشد می توانند فرش های زیبای 1200 شانه را انتخاب کنند که دارای بیشترین شانه و تراکم در بین تولیدات کارخانجات فرش می باشند.

با توجه به اینکه در مجموعه پرسان پارس تعداد مشتریان متقاضی خرید فرش گرد و بیضی زیاد است تدابیری اندیشیده شده تا تنوع این محصولات هم از نظر قیمت و هم از نظر طرح و نقشه بالا باشد. در گالری محصولات این مرکز می توانید انواع فرش گرد، فرش هشت ضلعی دایره ای و فرش بیضی را که با کیفیت هفتصد شانه، هزار شانه و فرش 1200 شانه طراحی و تولید شده اند را مشاهده نمایید. بسیاری از این طرح ها از روی نقشه فرش مستطیل که مشتریان در منزل داشته اند طراحی شده تا فرش گرد را هم با بقیه فرش های منزل بتوانند ست نمایند. شما هم اگر طرح خاصی برای تهیه فرش گرد مد نظرتان باشد در صورتی که سفارشتان به صورت جفت بوده و نقشه آن در بین طرح های مستطیل مجموعه باشد می توانید سفارش بافت آن را در شکل هندسی مورد نظرتان به کارشناسان ارائه دهید تا قیمت تمام شده محصول و نحوه ثبت سفارش و خرید نهایی را به صورت کامل به شما توضیح دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر