09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 27 مرداد 1397 در ساعت 9 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با استفاده از دستگاه سابلیمیشن حرارتی می توان انواع تابلو فرش چاپی زیبا را با چاپ عکس روی فرش خام سفید تهیه نمود، خرید عمده فرش خام سفید مورد نیاز این کار در این سایت امکان پذیر است.

اگر دستگاه سابلیمیشن حرارتی دارید و می خواهید برای افزایش درآمد خود کاری انجام دهید، می توانید این کار را با تولید تابلو فرش چاپی انجام دهید، در حال حاضر در سراسر کشور افراد زیادی هستند، که به واسطه فعالیت در حوزه چاپ دستگاه چاپ حرارتی سابلیمیشن دارند و با خرید فرش خام سفید، اقدام به تولید تابلو فرش چاپی هم نموده اند. با توجه به اینکه تولید تابلو فرش چاپی با این دستگاه بسیار آسان است و هر عکسی را هم می توان به راحتی با آن به تابلو فرش چاپی زیبا تبدیل نمود، اگر همکاران ما در حوزه چاپ، فرش خام سفید را تهیه نموده و سفارشات چاپ چهره انجام می دهند که مشتریان زیادیی هم دارد.

در خرید فرش سفید برای چاپ دقت کنید، که انواع مختلفی از فرش خام سفید در سایت های اینترنتی و کارخانه های فرش وجود دارد، که ممکن است همه آنها برای چاپ چهره مناسب نباشند، لذا اگر با نمونه ای که تهیه کرده اید، چاپ خوبی را بدست نیامده است، نامید نشوید، با تغییر شرایط چاپ، تغییر نمونه فرش خام و بدست آوردن تجربه بیشتر می توانید چاپ مطلوبی داشته باشید و در حوزه تولید تابلو فرش چاپی هم درآمد زایی داشته باشید. در این مجموعه ما انواع فرش خام مورد استفاده برای چاپ را معرفی میکنیم و بهترین مدل های فرش سفید برای چاپ تابلو فرش چهره را نیز به شما معرفی می نماییم.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر