09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 19 فروردین 1398 در ساعت 10 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
جدیدترین مدل فرش 1200 شانه کاشان با نام فرش گل برجسته در حال تولید و عرضه به بازار می باشد و خرین آن به شکل آنلاین از این مجموعه قیمت مناسبی دارد.
شرکت های فرش ماشینی پس از تولید فرش ماشینی در بالاترین شانه و تراکم یانه فرش 1200 شانه تراکم 3600، برای جلب نظر بیشتر مشتریان فرش و ایجاد تنوع و تغییر در محصولات این مدل فرش ماشینی را به صورت گل برجسته یا های باک وارد بازار نموده اند. فرش گل برجسته 1200 شانه رخ بی نظیری دارد، چرا که تمامی طرح و نقش آن برجسته شده و بیشتر شبیه به یک تابلو فرش بزرگ چشم نواز نمایان شده است.
در بافت فرش 1200 شانه گل برجسته تلاش شده از رنگ های سرد و ساده و نقشه های خلوت و متفاوت استفاده شود تا برجسته شدن نقشه جذابیت خاصی به آن بدهد. البته نقشه های شلوغی که به صورت گل برجسته بافت می شوند هم جذابیت خاصی دارند و مورد توجه هستند.
در این گالری می توانید نمونه های جدید و به روز از فرش 1200 شانه گل برجسته با رنگبندی و تنوع بالا مشاهده نمایید. امکان خرید آنلاین و راحت از طریق این سایت به مشتریان در سراسر کشور کمک زیادی نموده است. چرا که قیمت تمام شده محصول در حالتی که خرید به شکل اینترنتی از درب کارخانه انجام می شود، بسیار کمتر از قیمت نمایشگاهی فرش خواهد بود و برای خریداران به صرفه تر می شود.
گالری فرش 1200 شانه و سایر محصولات این مجموعه را که مشاهده می کنید، متوجه تنوع بالا و تعداد زیاد طرح های فرش ماشینی می شوید که این امر امکان انتخاب و خرید هر نوع فرشی با هر شانه و تراکمی را به خریدار می دهد. لذا این مجموعه را در یاد داشته باشید و به دوستانتان هم معرفی کنید تا اگر قصد تهیه فرش یا تابلو فرش ماشینی دارند بتوانند خرید و انتخاب راحت و خوبی را تجربه کنند.
فرش گل برجسته ترک

فرش طرح لایت 1200 شانه

مدل جدیدی از فرش ماشینی با نام فرش طرح لایت در کارخانه های فرش ماشینی تولید می شود که دارای رنگ بندی متفاوت و خاص و طرح های کلاسیک جدید می باشد. این مدل فرش به صورت 700 شانه، فرش 1000 شانه و 1200 شانه هایبالک یا گل برجسته در حال تولید می باشد و به علت شباهتی که به فرش طرح ترک دارد در شهرهای بزرگ طرفداران زیادی دارد. البته این مدل فرش کاملا ایرانی بوده و توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان بافت می شود. نمونه های زیبای این محصول جدید را از طریق کارشناسان سایت فرش پرسان پارس می توانید دریافت نموده و جدیدترین فرش طرح لایت یا طرح ترک را به صورت مستقیم از کارشان خریداری نمایید.

فرش طرح ترک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر