09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید انواع جدید از فرش ماشینی 1000 شانه 10 رنگ با نقشه های متنوع و رنگبندی کامل در کاشان انجام شده و خرید این محصولات ازسراسر کشور از طریق مجموعه پرسان پارس می باشد.

فرش ماشینی که دارای شانه و تراکم بالا باشد، نقشه ظریف تر و زیباتری هم دارد، همین موضوع باعث شده تا کارخانه های فرش ماشینی که در بین سایرین برجسته تر بوده و حرفی برای گفتن دارند، تلاش کنند محصولات جدیدشان عمدتا در شانه و تراکم بالا و با طرح های جدید و امروزی باشد، چراکه بیشترین اهمیت را در انتخاب و خرید فرش، طرح و نقشه و زیبایی ظاهری آن دارد؛ از سوی دیگر بالا رفتن شانه و تراکم مستلزم استفاده از دستگاه های بافندگی پیشرفته تر و نخ مرغوب تری می باشد و در نتیجه این محصولات زیبا از نظر کیفیت هم در سطح بالا و قابل قبولی خواهند بود.

در بین فرش های ماشینی کاشان که در شانه و تراکم بالا تولید می شوند، فرش هزار شانه و فرش 1200 شانه معمولی و فرش گل برجسته 1200 شانه بیشتر در بازار عرضه می شوند که فرش 1000 شانه مخصوصا مدل ده رنگ آن بیشتر مورد توجه خریداران بوده، زیرا قیمت ارزان تر و ترکیب رنگ های بهتری دارد. این مدل فرش را تنها شرکت های بزرگ کاشان تولید می کنند و سایر برندها تنها مدل فرش 1000 شانه 8 رنگ را در سبد محصولات خود دارند که البته قیمت آن مناسب تر است و مدل ده رنگ با اختلاف قیمت اندک در بازار عرضه می شود.

خرید مستقیم فرش ماشینی کاشان

در گالری فرش پرسان پارس تمامی محصولات ذکر شده از انواع فرش ماشینی کاشان اعم از فرش هزار شانه تراکم 3 هزار هشت رنگ و 10 رنگ، فرش 1200 شانه گل برجسته و معمولی جزء محصولات عرضه شده به مشتریان می باشد و به صورت مستقیم از درب کارخانه تا درب منزل خریداران توسط شرکت ارسال می شود. لذا افرادی که قصد خرید فرش ماشینی در هر کیفیت و قیمتی دارند، به راحتی می توانند یک محصول زیبا و مرغوب را از گالری این مجموعه انتخاب نموده و سفارششان را از طریق کارشانسان که در تمامی طول روز پاسخگو هستند ثبت نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر