09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در کاشان خرید سجاده فرش محرابی مخصوص مساجد به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت برای تمامی مشتریان داخلی و خارجی امکان پذیر است.

مساجد ایران و کشور های عربی عمدتا دارای فضای داخلی بزرگ، همراه با ستون های متعدد می باشد. برای مفروش نمودن چنین مکان هایی متراژ زیادی از فرش سجاده ای محرابی لازم است، بنابراین تمامی مشتریان سجاده فرش جزء خریداران عمده به شمار می روند چرا که متراژ سفارشات همگی به نسبت بالا است. لذا در عرضه فرش محرابی مساجد قیمت خرده فروشی معنی پیدا نمی کنند و تمامی فروش ها به صورت عمده و با قیمت مناسب در شرکت های مختلف می باشد.

طرح سجاده فرش ها شماتیک کلی مشخصی دارد و معمولا به صورت یک سجاده برای نمازگزاران طراحی شده که اندازه استاندارد فرش عرض 1.25 متر می باشد و به صورت رولی کناره ای بافت می شود. برخی از مشتریان سفارششان به گونه ای است که ترجیح می دهند عرض فرش بزرگ تر یا کوچکتر شود که این امر هم بلا مانع بوده و امکان تغییر در طراحی فرش وجود دارد، اما توجه داشته باشید که مناسب ترین اندازه برای فرش در حالت استاندارد این ابعاد در نظر گرفته شده که برای اکثر مناطق خوب است.

قیمت خرید فرش محرابی مساجد کاشان

مشتریان فرش محرابی مسجد معمولا ترجیح می دهند به صورت مستقیم از کارخانه های کاشان خریدشان را انجام دهند تا قیمت تمام شده فرش برایشان به حداقل برسد و هزینه های واسطه ای آن حذف شود. لذا فروش فرش سجاده ای در مجموعه پرسان پارس به صورت مستقیم به سراسر کشور حتی روستا ها و شهرستان های بسیار دور هم انجام می شود. سفارشات بالای 500 متر هم با نصب رایگان برای مشتریان انجام می شود. یکی دیگر از مزیت های خرید فرش سجاده ای از مجموعه پرسان پارس این است که دستگاه های بافندگی در چند شانه و تراکم مختلف مشغول تولید این محصول با الیاف مختلف هستند و لذا به راحتی می توان قیمت تمام شده سجاده فرش نمازخانه را متناسب با نیاز خریدار تغییر دارد. بهترین کیفیت مربوط به سجاده فرش 700 شانه و 1000 شانه اکریلیک است. کیفیت متوسط مربوط به فرش طرح محراب 500 شانه و 440 شانه اکریلیک و یا درصد دار می باشد. و کیفیت و قیمت پایین تر هم مربوط به فرش سجاده ای 440 شانه پلی استر و BCF کاشان می باشد که بدین تریتب با هر بودجه ای امکان خرید سجاده فرش مناسب برای خریدار وجود دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر