09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 11 شهریور 1397 در ساعت 10 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید فرش ماشینی گرد در سایز بزرگ با بهترین نقشه و در ابعاد دلخواه سفارشی یکی از خدمات ویژه مجموعه پرسان پارس به مشتریانش می باشد.

در عصر کنونی چیدمان و دکوراسیون منزل یکی از مهمترین دغدغه مردم و به ویژه بانوان شده است و انتخاب و خرید وسایل منزل هم به همین دلیل یک کار پرهزینه از نظر صرف پول و زمان به شمار می رود. فرش به عنوان یک کالای اساسی در منزل ایرانیان شناخته می شود و قاعدتا انتخاب و خرید آن هم با حساسیت بیشتری انجام می شود. بالا رفتن انتظار خریداران از تولیدات کارخانه باعث شده محصولات جدید هم رنگ و بویی نو به خود گرفته و طراحان فرش و تولید کننده ها هم تلاش کنند خود را با تغییرات جدید وقف داده و برای حفظ بازار خود در رقابت با فرش های چین و ترک، تولیدات جدید و متفاوتی متناسب با خواست و سلیقه مشتریان جدید ارائه دهند. از جمله این تغییرات تولید فرش گرد و بیضی در سایز بزرگ و نقشه دلخواه مشتریان است.

در گذشته فرش گرد تنها مصرفش به عنوان پادری و قالیچه کوچک بود، اما تولید فرش گرد در ابعاد بزرگ نشان داده که این شکل هندسی بسیار مناسب برای چیدمان اصلی منزل بوده و می تواند ظاهری متفاوت و خاص چنان که خریداران می خواهند به منزلشان دهد. علاقه مردم ایران به نقشه های کلاسیک ایرانی هم کاملا روشن است، لذا طرح هایی که در این گالری به صورت گرد و بیضی بافته شده و عرضه می گردد هم همگی دارای نقشه کلاسیک جدید هستند و رنگبندی و ابعاد هم توسط خریداران قابل تغییر است این فرش های با دستگاه بافندگی فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه درجه یک تولید شده اند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر