09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 17 مرداد 1397 در ساعت 19 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گبه نمونه سنتی از فرش ماشینی است که طرح و نقشه آن الهامی از دستبافته های اصیل ایرانی است و خرید اینترنتی این مدل های جدید فرش در این گالری امکان پذیر است.

همانطور که شاهد هستید امروزه سمت و سوی خرید فرش ماشینی به سمت تولید طرح های خاص و منحصر به فرد می رود و تولیدات جدید از یکنواختی در طرح و رنگ های قدیمی خارج شده اند. در حال حاضر هر نوع فرش، گبه و گلیم فرشی را می تواند با طرح های متفاوت و خاص پیدا کرد. نمونه های زیبایی که در همین گالری هم مشاهده می کنید گواهی است بر آنچه در این زمینه گفته ایم. گبه ماشینی یکی از انواع کفپوش خای زیبا و خاص است که در طرح و نقشه آن عمدتا کاراکتر اهی سنتی قدیمی که در گبه و گلیم دستباف به کار می رود بافت می شود. نقشه ساده ای از آدمک، درخت و گل عمده نقشه های استفاده شده در طرح گبه ماشینی است که الته طرح و رنگ آمیزی این محصول با نقشه های جدید امروزی تلفیق شده و محصول خاص و جدیدی را حاصل نموده است.

همانطور که در تصویر می بینید استفاده از رنگ های جذاب و زیبا در بافت گبه ماشینی بافتی متمایز و زیبا این محصول داده است. این مدل گبه را کمتر در بازار می توانید بیابید، چرا که اکر تولیداتی که در بازار وجود دارد با کیفیت پایین تر و در نقشه های ساده تر است. زیرا مشتریانی که به دنبال گبه برای منزل خود هستند آن را یک کفپوش ارزان قیمت تلقی کرده و به دنبال نمونه های ارزان هم هستند، لذا مغازه دارها هم اجناسی با قیمت کم و ارزان برای فروش تهیه می کنند، حال آنکه گبه پلی استر 12 رنگ بسیار شکیل بوده قیمت آن هم متوسط بوده یعنی نه در حد ارزان است که جنس آن مرغوب نباشد و ند در حدی قیمتش بالا است که نشود آن را خرید، بنابراین اگر برای خرید یک فرش خاص و زیبا در حال جستجو هستید گبه ماشینی پلی استر مرغوب می تواند رضایت شما را جلب کند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر