09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 تير 1397 در ساعت 11 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
انواع جدید از فرش اتاق کودک که به شکل عروسکی و با دستگاه چاپ مخصوص فرش تولید می شوند را مب توانید در این بخش مشاهده کنید.
در بین انواع فرش و کفپوشی که در حال حاضر توسط تولیدی ها و کارخانه های بزرگ و کوچک تولید می شود فرش و تابلو فرش های چاپی جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده اند. این محصولات با تکنولوژی جدیدی تولید می شونده که محدودیت طرح و نقشه و ابعاد را برای مشتریان حذف نموده است و خریدار می تواند هر طرحی که مد نظرش باشد را برای فرش در سایزی که نیاز دارد سفارش دهد. فرش هایی که برای اتاق کودک و یا اتاق خواب مورد نیاز است معمولا باید طرح های خاص و منحصر به فردی داشته باشد، پیش از این کارخانه ها با الگو برداری از طرح های فانتزی ترک و چین نقشه هایی را بافت می کردند که البته محدود بود و کیفیتشان هم در سطح بالایی نبود؛ زیرا برای چنین فضاهایی عمدتا فرش های ارزان قیمت راحتتر به فروش می رسند.
در روش جدید که فرش های فانتزی به روش چاپی تهیه می شوند دیگر نوع طرح و نقشه، تعداد رنگ و... اهمیتی ندارد و هرآنچه را که خریدار انتخاب کند به راحتی در سایزی که مد نظرش باشد چاپ می شود. مزایای فرش چاپی اتاق کودک این است که بهترین الیاف و با کیفیت ترین نخ برای این کار استفاده می شود تا بهترین خروجی را داشته باشد، در نهایت به علت ساده باف شدن فرش قیمت تمام شده فرش هم برای خریدار به حداقل خواهد رسید و در نتیجه برای اتاق خواب و یا فرش اتاق کودک که تنوع و کیفیت و البته قیمت حرف اول را می زند می تواند گزینه مناسبی باشد.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر